استاندار هرمزگان: روابط عمومی دانشگاه‌ها موتور محرکه اقتصاد مقاومتی در کشور هستند

استاندار هرمزگان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم تقویت اقتصاد دانش‌بنیان و تولیدات داخلی است که روابط عمومی دانشگاهها باید به عنوان موتور محرکه اقتصاد مقاومتی، فعالیت‌های دانشگاه را به این سمت سوق دهند.

به گزارش ایسکانیوز، جاسم جادری رسالت روابط عمومی را استراتژیک و مهم ارزیابی کرد و افزود: امروز روابط عمومی و ارتباطات به عنوان حلقه‌ای مهم از نظام ارتباطی، به بخش جدایی ناپذیر زندگی انسان تبدیل شده و بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است .

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اینکه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، اصلی‌ترین نهاد برای شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی و بالاخص جامعه دانشگاهی تلقی می‌شوند، اظهار کرد: روابط عمومی و ارتباطات، مهمترین ساز و کار برقراری ارتباط هدفمند جامعه و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید با جامعه و برای مردم بودن را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سخت کوشانه تلاش کنند.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، دیگر رسالت روابط عمومی را اخلاق‌مداری دانست و اظهار کرد: روابط عمومی در خط مقدم اطلاع‌رسانی با ظرفیت‌های بی بدیل، ظرافت و تیزبینی و به دور از هرگونه سیاسی کاری با رعایت اخلاق حرفه ای به انعکاس صحیح دستاوردهای عظیم مجموعه که لازمه پیشرفت و توسعه آن است می‌پردازد.

جادری از ارتباطات و روابط عمومی را عنوان عناصر کلیدی توسعه کشور دانست و گفت: مدیران و مسئولان روابط عمومی باید با شناخت نقاط قوت و ضعف جامعه و ارایه راهکار مناسب و سازنده، کشور را در رسیدن به اهداف مهم خود یاری رساند.

20101

کد خبر: 649135

وب گردی

وب گردی