سلامی: امروز هیچ فرش قرمزی زیر پای مقامات آمریکایی در سرزمین های اسلامی پهن نمی شود

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در هیچ سرزمینی برای مقامات آمریکایی فرش قرمز پهن نمی شود و شورش های زیادی علیه این امپراطوری به ظاهر بی بدیل شکل گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، سردار حسین سلامی در ایین اختتامیه جشنواره فیلم مدافعان حرم با گرامیداشت یاد امام راحل اظهار کرد: سلام بر جسم های سوخته و استخوان های شکسته و نخل بر زمین افتاده جوانانی که موجب استوار ماندن قامت یک ملت شدند.
وی افزود: این بزرگان ضامن امنیت و منزلت ما و اسناد زنده صداقت و تندیس زنده شجاعت و از خودگذشتگی هستند و تصاویر ما از عاشورا را واقعی کردند.
جانشین فرمانده سپاه با بیان این که واقعه عظیمی در عالم اتفاق افتاده یاودآور شد: شاهد زوال یک تمدن و تولد تمدنی دیگر هستیم. امروز شاهد فروپاشی تمدنی هستیم که با تکیه بر لیبرالیسم ارمغانی جز غارت ملت های مظلوم، کودتا، اشاعه استبداد و از بین بردن مفهوم آزادی نداشتند و شاهد غروب این تمدن هستیم.
سردار سلامی تاکید کرد: تمدن غرب از 100 سال اخیر تاکنون جز کوچک سازی امت اسلام، انحطاط علمی و سقوط اقتصادی و فقر دستاوردی نداشته و با راه اندازی جنگ به دنبال آواره کردن مردان و زنان و کودکان مسلمان بوده است.
وی تصریح کرد: انگلیسی ها همه جا جنگیده اند و آمریکایی ها جنگ های بزرگ به راه انداخته اند و امروز شاهد زوال این نظام پوسیده هستیم و قدرتی بر اساس ارزش های اسلامی شکل گرفته است.
جانشین فرمانده سپاه گفت: با صحت توانستیم از مسیرهای سخت عبور کنیم و روزی در کرخه می جنگیدیم و امروز در شرق مدیترانه می جنگیم.
سردار سلامی افزود: مردانی که لباس هجرت به تن کرده و همسرانی که نجابت به خرج داده و پدران و مادرانی که بغض پنهان کردند و فرزندان شهدای حرم معماران تمدن جدید جهان اسلام هستند.
وی گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه سیاسی است و امر برای جلوگیری از این تمدن اسلامی است.
سردار سلامی همچنین از هنرمندانی که تصویر حقیقت را با نماد هنر خلق می کنند تقدیر کرد.
محمد جواد ایروانی عضو تشخیص مصلحت نظام نیز در این مراسم اظهار کرد: خوشحالم خدمت خانواده های شهدای مدافع حرم رسیدم.
وی ادامه داد: سلام بر امام راحل که بزرگترین پرچمدار عدالت و دفاع از مستضعفان بودند.
عضو تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: برای اقتدار نظام اسلامی باید ارزش های فرهنگی، نظام ارزشی را حفظ کرده و در حوزه سیاسی و اقتصادی قدرتمند باشیم.
ایروانی ادامه داد: کاری بزرگ پیش رو داریم و مهمترین اقتدار، امنیت ملی ما است و این امنیت تضمین شده است.
وی با اشاره به تصمیم غرب برای تغییر خاورمیانه در 20 سال پیش اظهار کرد: تلاش غرب در این زمینه به نتیجه نرسیده و با حضور ملت ایران و مدافعان حرم نقش های آنان بر باد خواهد رفت.

202/201

کد خبر: 649185

وب گردی

وب گردی