قدردانی نماینده اتحادیه جهانی کشتی از میزبانی ایران

دولت تورلیخانوف نماینده اتحادیه جهانی در جام جهانی کشتی فرنگی 2016، از نحوه برگزاری این رقابت ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی با حضور 8 تیم برتر دنیا روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد و در پایان تیم ایران به مقام قهرمانی رسید.

دولت تورلیخانوف نماینده اتحادیه جهانی کشتی، با ارسال نامه ای به نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی، نحوه برگزاری این رقابت ها را رضایت بخش دانست و به همکاری بسیار خوب مسئولان برگزاری اشاره نمود.

متن این نامه به شرح زیر است:

در این گزارش به اطلاع شما می رسانم که جام جهانی کشتی فرنگی در تاریخ 30 و 31 اردیبهشت 1395 در شهر شیراز برگزار گردید.
8 کشور و در مجموع 99 ورزشکار در این رقابت ها شرکت نمودند که آنها طبق نتایج آخرین رقابت های قهرمانی جهان انتخاب شده بودند.
خوش آمد گویی و استقبال، اسکان، تغذیه، محل برگزاری رقابت ها و تبلیغات کاملا مطابق قوانین و مقررات اتحادیه جهانی کشتی انجام گردید.
مراسم افتتاحیه در سالن محل برگزاری رقابت ها در تاریخ 30 اردیبهشت ماه و در ساعت 16:30 به وقت محلی و با حضور مسئولین شهر شیراز و نمایندگان این کشور برگزار گردید.
هیچ حادثه ای در طی برگزاری رقابت های جام جهانی فرنگی شیراز به ثبت نرسید.
جلسه کمیسیون علمی جام جهانی اتحادیه جهانی کشتی توسط فدراسیون کشتی ایران و کمیته اجرایی برای اعضای کمیسیون و مهمانان آن که از کمیسیون پزشکی و فدراسیون کشتی ایران و همچنین مسئول توسعه منطقه ای اتحادیه جهانی کشتی آمریکا و نمایندگان کمیته کشتی ساحلی حضور داشتند برگزار گردید.
پیش نویس و گزارش جلسه کمیسیون علمی در کمتر از یک هفته انجام خواهد شد و برای تأیید به اتحادیه جهانی کشتی ارسال می گردد.
اینجانب و آقای کیم، به عنوان نمایندگان فنی جام جهانی تمام تلاشمان را برای حمایت و همکاری در حل مسائل برگزاری رقابت ها نمودیم.
در پایان، به همکاری و هماهنگی بسیار خوب تمامی افراد مسئول در برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی اشاره می نمایم.

607/601

کد خبر: 649204

وب گردی

وب گردی