عرضه شاسی بلند جدید آلفا رومئو در سال 2017

آلفا رومئو، شاسی بلند استلویو را برای رقابت با پورشه ماکان و جگوار F-Pace طراحی کرده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سازمان خبری خودرو، تصمیم عرضه این شاسی بلند جدید در سال 2017 با یک مدل ممتاز عملکرد بالا شبیه به استراتژی کنونی است که برای عرضه رقیب بی ام و سری 3 یعنی جیولیا اتخاذ شده است. بسیاری از زیرساخت ها و نیرومحرکه های استلویو با جیولیا مشترک هستند.

آلفا رومئو امیدوار است بتواند با شاسی بلندهای عملکرد بالای رقبای خود یعنی آئودی، بی ام و، جگوار، مرسدس بنز و پورشه رقابت کند.

منابع داخلی اعلام کرده اند که مدیران این خودروساز به مهندسان دستور ساخت خودرویی را داده اند که این کلاس را با بهترین سواری در جاده به چالش می کشد.

نیروی نسخه عملکرد بالای استلویو از موتور تواین توربو 2.9 لیتری بنزینی V6 تامین می شود که در جیولیا Quadrifoglio نیز به کار رفته است. این موتور در جیولیا 1524 کیلوگرمی قدرت 503 اسب بخار و گشتاور 443 فوت پوند تولید می کند که در نتیجه شتاب صفر تا صد خودرو به 3.9 ثانیه می رسد.

گمان می رود این موتور تیون شود تا گشتاور بهتری داشته باشد تا قادر به منطبق شدن با ویژگی های شاسی بلند استلویو باشد. هم چنین گمان می رود گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به نیز به صورت استاندارد برای آن ارائه شود در حالی که گزینه ای دستی نیز برای آن موجود خواهد بود.

گفته می شود آلفا رومئو شاسی بلند استلویو را برای رقابت با پورشه ماکان و جگوار F-Pace طراحی کرده است.

401/601

کد خبر: 649283

وب گردی

وب گردی