ماکویی: بیشترین سهمیه را از باکو می خواهیم

بوکسور تیم ملی بوکس در آستانه اعزام به مسابقات کسب سهمیه باکو گفت: در باکو قطعا سمیه المپیکی می گیریم، تعداد آن برای بوکس ایران مهم است.

هادی ماکویی بوکسور 64 کیلو تیم ملی به ایسکانیوز گفت: رقابتهای آذربایجان براساس سید بندی قرعه کشی خواهد شد و شناخت نسبی از حریفانم دارم با بعضی از آنها نیز مبارزه کرده ام.البته هنوز قرعه کشی انجام نشده با اطمینان خاطر از کسب سهمیه به باکو خواهم رفت.

ماکویی با تاکید برآمادگی روحی و جسمی تاکید کرد: برای کسب سهمیه المپیک از تمام وجودم مایه می گذارم ، بیشتر از همه خودم سهمیه الکمپیک را می خواهم و این اتفاقی است که در رقابت های باکو خواهد افتاد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به آمادگی خوب اردو نشینان دیگر اشاره کرد و گفت:در باکو قعطا کسب سهمیه خواهیم کرد، اما تعداد سهمیه ای که خواهیم گرفت برای من و دیگر ملی پوشان مهم است با تعدد سهمیه در المپیک شانس بیشتری خواهیم داشت و برای دست یابی به یک سهمیه ایده آل حداقل سه سهمیه دیگر باید از این رقابتها به نام ایران ثبت شود.

ماکویی در خاتمه از تلاش کادر فنی یاد کرد و گفت: خوشبختانه در اردوی تیم ملی انگیزه و تلاش توام با حمایت فدراسیون تمام شرایط را برای سرودن قهرمانی بچه ها در باکو مهیا کرده است، امیدوارم و مطمئن هستم با دستان پر به ایران باز می گردیم.

601/608

کد خبر: 649359

وب گردی

وب گردی