تجدید میثاق مدیران دانشگاه، مرکز امام خمینی و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان های امام خمینی(ره)

مدیران دانشگاه و مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دیگر مسئولان جامعه علمی، با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدیدمیثاق کردند.

به گزارش ایسکانیوز نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر هاشمی، معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دکتر جواد مددی رئیس مرکز فرهنگی، دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس امور دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و جمعی از دانشگاهیان صبح دیروز و در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) با آرمان‌های والای امام بزرگوار تجدید میثاق کردند.

حاضران در این مراسم همچنین با حضور در سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرم امام خمینی (ره)، از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

دانشگاهیان در پایان این مراسم با حجت الاسلام سید‌حسن خمینی نیز دیدار داشتند و ایشان از حضور پرشور دانشگاهیان در حرم مطهر امام راحل (ره) تشکر کرد.

20104

کد خبر: 649383

وب گردی

وب گردی