سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی: زمان انجام مصاحبه های علمی از تیرماه آغاز می شود/تایید صلاحیت های عمومی طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می شود

دکتر مجتبی علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره گفت و گوی منتشر شده در خبرگزاری فارس با این عنوان که وقتی حراست متولی مصاحبه علمی دکترا می شود، گفت: در پاسخ به ادعاهای این فرد چند مطلب را متذکر می شوم نخست اینکه این فرد در آزمون دکترا مردود علمی شده و در گفته های خود نیز به آن اشاره می کند که دعوت به مصاحبه نشده ام بنابر این بحث مصاحبه علمی در مورد ایشان کاملا منتفی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی درباره دعوت این فرد برای انجام مصاحبه گفت: براساس مصوبه شماره 424 مورخ 13/5/1377 شورای عالی انقلاب فرهنگی تمام لیست اسامی داوطلبان کارشناسی ارشد و دکترا به مراجع ذیصلاح قانونی برای استعلام ارسال می شود و آنها اگر ضرورت بدانند برای جمع بندی و تکمیل اطلاعات مربوط به صلاحیت های عمومی ، فرد را به مصاحبه دعوت می کنند. بنابراین دعوت از این فرد براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با احترام کامل انجام شده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این مصوبه سالهاست که در تمام دانشگاه های کشور اعم از دولتی و غیر دولتی در حال اجراست و نشان دهنده این است که تمامی پذیرش های دانشگاه آزاد اسلامی طبق قانون انجام می شود و هیچ فردی از این قاعده مستثنی نیست و سوابق ،گرایش ها و روابط خانوادگی افراد ربطی به اجرای این قانون ندارد و هیچ فردی به بهانه داشتن وابستگی خانوادگی ، جناحی، سیاسی یا گروهی و ... از این قانون مستثنی نیست.

علوی فاضل تاکید کرد: مصاحبه های علمی دانشگاه آزاد اسلامی هنوز آغاز نشده است و زمان انجام مصاحبه ها از اول تیرماه است و این گونه خبر سازی ها تاثیری بر اجرای مقررات ندارد و از رسانه ها خواست که از طرح اینگونه مسایل انحرافی پرهیز کنند.

20104

کد خبر: 649389

وب گردی

وب گردی