دعوت از خانواده ها و گردشگران برای عکاسی از جاذبه های تفریحی مرکز تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ضمن دعوت از خانواده ها و گردشگران برای عکاسی از منظر شبانه بوستان 35 هکتاری رازی؛ از اجرای طرح های نورپردازی و بهسازی نماهای این بوستان خبر داد .

به گزارش ایسکانیوز امیر حسین عساری در این باره گفت: بوستان 35 هکتاری رازی با امکانات تفریحی ، گردشگری و فراغتی از جمله قایق سواری ، فانوس دریایی ، مسیر دوچرخه سواری ، زمین اسکیت ، زمین چمن ، شهر بازی ، کبوترخانه ،امکانات ورزشی ،کتابخانه ،احجام هنری ،فضای بازی کودکان و فضاهای سرپوشیده و روباز مهیای میزبانی از خانواده ها و شهروندان تهرانی برای ایام فراغت تابستان شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری؛ ازبهسازی نماهای پارک رازی و اقدامات ویژه زیبا سازی که در این بوستان بزرگ انجام شده است؛خبر داد وگفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان ؛ نماها و المان های موجود در پارک رازی بهسازی و زیبا سازی شده اند تا با ایجاد جلوه های بصری زیبا ؛ منظر شبانگاهی ویژه ای نیز برای بهره مندی خانواده ها از فضای این بوستان ایجاد شود.

به گفته عساری بهسازی نماهای بوستان رازی با استفاده از پودر سنگ طبیعی به میزان 4000متر مربع و بهسازی و بندکشی سنگ های نما در همین راستا انجام شده است.

او گفت: نورپردازی فانوس دریایی ، مبادی ورودی از خیابان های هلال احمر ، کارگر ،قزوین ، استخر و روی پل دریاچه رازی انجام شده است که جلوه شبانه بسیار زیبایی به این بوستان داده است و فرصت خوبی برای عکاسی از فضاهای تفریحی و گردشگری ایجاد شده است.

105105

کد خبر: 649411

وب گردی

وب گردی