توضیح اژه‌ای درباره درخواست یکی از سران فتنه برای برگزاری دادگاه

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به درخواست یکی از سران فتنه طی نامه‌ای برای برگزاری دادگاه گفت که تا زمانی که مصوبه شورای عالی امنیت ملی به قوت خود باقی است تغییری در این قضیه ایجاد نمی‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری پس از پایان بازدید 3 روزه رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی از پروژه‌های قضایی استان تهران و سازمان‌های تابعه این استان در پاسخ سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه یکی از سران فتنه حدود یک ماه پیش طی نامه‌ای درخواست برگزاری دادگاه کرده بود، گفت: اصل این برنامه در اختیار شورای عالی امنیت ملی است و تا زمانی که مصوبه شورای عالی امنیت به قوت خود باقی باشد تغییری در این مسئله ایجاد نمی‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سؤال دیگری درباره پرونده پوستین‌دوز و ریخته‌گران و اینکه آیا تعداد افراد بازداشت شده در این دو پرونده اضافه شده است یا خیر، افزود: طبق قانون جدید آیین دادرسی کیفری چنانچه تحقیقات متهمی بیش از 2 سال ادامه یابد، ادامه بازداشت متهم میسر نیست و قرار بازداشت باید به قرار مناسبی تبدیل شود.

او اضافه کرد: تا جایی که اطلاع دارم در پرونده ریخته‌گران یک بازداشت وجود دارد و سایر متهمان با قرار وثیقه حاضر شدند و هنوز 20106

کد خبر: 649695

وب گردی

وب گردی