تهران-ایسکانیوز: ژاله صامتی بازی در نمایش "ترانه های محلی" به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان را تجربه ای وصف ناپذیر دانست.

ژاله صامتی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر که اخیرأ با نمایش "ترانه های محلی" اثری از محمد رحمانیان به روی صحنه بود درباره این نمایش به خبرنگار تئاتر ایسکانیوز گفت: این اولین بار بود که افتخار همکاری با کارگردان بزرگی چون رحمانیان را داشتم و به یقین این همکاری جز افتخارات من است و متأسفم از اینکه جز این کار، تجربه همکاری دیگری با این کارگردان نداشته ام.

این بازیگر با اظهار تأسف از پایان یافتن اجرای نمایش "ترانه های محلی" گفت: محمد رحمانیان شخصیت جالبی دارد و نحوه کارگردانی اش شبیه هیچکس نیست؛ چراکه به جز دانش بالایی که دارد می داند از بازیگر چه می خواهد و همه این امتیازات یک جا در شخصیت این کارگردان وجود دارد.

کارگردان نمایش "برف سرخ" با تأکید بر اینکه رحمانیان همیشه در انتخاب بازیگرانش درست عمل می کند، ادامه داد: یکی دیگر از خصوصیات مفید و بارز رحمانیان کم حرف زدن اوست. رحمانیان بیشتر از آنکه صحبت کند عمل می کند و در همان کلام موجز منظور و مقصودش را به بازیگر منتقل می کند و به همین دلیل است که بازیگرانی که فرصت همکاری با رحمانیان را پیدا می کنند بازی متفاوتی از خود به نمایش می گذارند.

نمایش ترانه های محلی آخرین اثر محمد رحمانیان پس از نمایش "ترانه های قدیمی" است و به جز ژاله صامتی بازیگرانی مثل علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، اشکان خطیبی، هومن برق نورد، علی سرابی، رامین ناصرنصیر، امیرکاوه آهنین جان، هانا کامکار، در آن به ایفای نقش پرداختند

نمایش "ترانه های محلی" که اجرای خود را از تاریخ 7 مردادماه  امسال در سالن اصلی تئاتر شهر آغاز کرده بود، 7 شهریورماه به اجرای خود پایان داد و این در حالی بود که محمد رحمانیان اجرای آخر این نمایش را به بهرام بیضایی نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما تقدیم کرد.
کد خبر: 64975

وب گردی

وب گردی