به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجیاتو، مهندسین فیسبوک در بلاگ این شرکت توضیحات مربوط را ارائه داده اند و می گویند در نهایت، توسعه این هوش مصنوعی به جایی می رسد که فیسبوک تمام ورودی هایش را تجزیه و تحلیل می کند.
در نتیجه این اتفاق، فیسبوک می تواند پیشنهاد های بهتری به کاربران داده و پست های مرتبط را نمایش دهد. سرویس ها نیز بهتر در اختیار کاربر قرار می گیرند. شاید از همه مهم تر، فیسبوک از این طریق بتواند اسپم ها و فعالیت های غیر مجاز را سریع تر تشخیص داده و در برابر آن ها بایستد.
با این حال، در حال حاضر، DeepText فقط می تواند مفهوم پست را متوجه شده و بداند که کاربر در رابطه با چه موضوعی صحبت می کند. در حال حاضر فقط دو راه برای استفاده از این هوش مصنوعی وجود دارد. یکی در فیسبوک مسنجر، زمانی که برای مثال نیازمند یک تاکسی هستید.
همچنین، کسانی که علاقه مند به فروش محصولات شان روی فیسبوک باشند هم از این طریق مورد استفاده DeepText قرار گرفته و پیشنهادهایی صورت می پذیرد. این ها گام هایی ابتدایی هستند برای یک تغییر بزرگ.
20101