نشست مشترک واحد علوم و تحقیقات تهران با واحد یاسوج

نشست مشترک واحد علوم و تحقیقات تهران با واحد یاسوج صبح امروز در یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران گفت:شرایط برای همکاری متقابل عقد قرارداد با دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج فراهم است و استان کهگیلویه و بویر احمد پتانسیل های لازم برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف پژوهش محور و دانش بنیان را دارد.

علی عباسپور طهرانی فرد پیش از رد و بدل کردن تفاهم نامه همکاری با واحد یاسوج گفت: دانشگاه علوم و تحقیقات برای سرمایه گذاری در شرکتهای دانش بنیان مطالعاتی انجام داده و سفری که انجام دادیم مطالعات ما در زمینه پتانسیلها و منابع گسترده موجود در این استان را تایید کرد.

عباسپور تاکید کرد: دانشگاه علوم و تحقیقات در سه بعد آموزش،تحقیقات و سرمایه گذاری پای کار است و بند بند قرار دادی که با این استان امضا می شود اجرا خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: در ابعاد آموزش و تحقیقات جای هیچ نگرانی نیست چرا که توسط دانشگاه علوم و تحقیقات انجام می شود.

عباسپور با ابراز ناراحتی از وضعیت توسعه استان گفت:نسبت به قابلیتهای این استان و استفاده از آنها غفلت شده است و برخی کشورها اگر قابلیتها و پتانسیلهای طبیعی و دست نخورده این استان را در اختیار داشتند الان بالاترین نرخ رشد،سرانه تولید و مردمی و بیشترین سطح رفاه را داشت.

نماینده ادوار گذشته مجلس ادامه داد: در چهار دوره ای که نماینده مجلس بودم نمایندگان کهگیلویه و بویراحمدو چهار محال بختیاری را مصمم،صادق و علاقه مند به میهن دیدم .

وی درباره ضمانت اجرایی پروژه ها نیز گفت: در حقیقت 2 دانشگاه به میدان آمده اند دانشگاه علوم و تحقیقات هیچ ادعایی ندارد و به دنبال کسب نام و نشان هم نیست و صرفا قصدمان انجام برنامه و پروژه ای است که برای دانشگاه مفید و خوب است.

در این نشست که با حضور نماینده مردم کهگیلویه و ریاست دانشگاه آزاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد تفاهم نامه های همکاری امضا کردند.

20101

کد خبر: 649860

وب گردی

وب گردی