2 نمایش رادیویی برای 14 و 15 خرداد

14 و 15 خرداد ماه دو نمایش رادیویی "وقتی که کوچک بودم" و "کرامت" به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، "وقتی که کوچک بودم" به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است درباره‌ی دانش‌آموزی خارجی است که در نامه‌ای که برای امام خمینی(ره) می‌نویسد، درخواست می‌کند تا ایشان لباسی را به عنوان هدیه به او بدهند، امام در پاسخ، کتابی درباره زندگی حضرت محمد (ص) به وی می دهد. سرانجام این دانش آموز که در زمان ارتحال امام (ره) مسلمان شده است به ایران می آید.

در این نمایش رادیویی محمد پورحسن، شیما جان قربان، ماندانا محسنی، اکبر مولایی و محمدرضا قلمبر به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش به نویسندگی : سعید تشکری، تهیه کنندگی : فرشاد آذرنیا ، کارگردانی : مهدی نمینی مقدم ، صدابرداری : رضا طاهری و افکت : محمدرضا قبادی فر، 14 خرداد ماه ، ساعت 11:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین روز 15 خرداد ماه ، نمایش "کرامت" با موضوع قیام خونین 15 خرداد از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش را نیز سعید تشکری نوشته و داستان دو دوست را روایت می‌کند که در جریان واقعه 15 خرداد دستگیر می شوند و ... .

این نمایش با هنرمندی احمد ایرانیخواه، کرامت رودساز، علی میلانی، احمد گنجی و به کارگردانی : مهین فرد نوا، افکت : محمدرضا قبادی فر ، صدابرداری: رضا طاهری و تهیه کنندگی : ژاله محمد علی ، 15 خرداد ساعت 11:45 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

502502

کد خبر: 649870

وب گردی

وب گردی