نماینده ولی فقیه در عراق:دشمن قصد نفوذ بین مسئولان دارد

نماینده ولی فقیه در عراق گفت: دشمن قصد نفوذ بین مسئولان عالی رتبه کشور دارد لذا توجه به هشدارهای رهبر معظم انقلاب برای ما ضروری و نقشه راه است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سید مجتبی حسینی روز جمعه در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد در مشهد افزود: انقلاب اسلامی در جهان پر تلاطم امروز، کشتی نجات و راه روشن هدایت است بنابراین هر چه توجه کشورها به انقلاب اسلامی بیشتر شود کینه و عداوت دشمن نیز زیادتر می شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یاد، ذکر، سیره، عمل و منش امام خمینی (ره) برای ما درس است و بدخواهان نمی توانند مسیر انقلاب را منحرف کنند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی صدای اسلام ناب و دین را به دنیا رساند گفت: بشر باید راههای مختلف را تجربه کند تا متوجه شود راهی جز اجرای قوانین الهی ندارد و نظام های حقوقی بشری نمی تواند مشکلات او را برطرف نماید.
وی افزود: علت ظهور امام زمان (عج) گسترش و فراوانی ظلم و جور نیست بلکه تشنه شدن مردم به حکومت الهی و مایوس شدن آنها از دیگر نظامها و حکومتهای بشری است و مردم به درجه ای از بلوغ عقلی می رسند که متوجه می شوند نیازمند ولایت و قانون الهی هستند.
نماینده ولی فقیه در عراق با اشاره به حملات عربستان به یمن گفت: بعد از جنایات عربستان مردم دنیا متوجه شدند که حرفها و مواضع عربستان جز وحشی گری، دوری از تمدن و جنایت چیز دیگری نیست.
وی افزود: آمریکا و سازمانهای جهانی مانند طبل تو خالی هستند و هر کجا که آمریکا به نام آزادی و دموکراسی قدم گذاشته، آن کشور به هرج و مرج و ناامنی بیشتری دچار شده است.
مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای15 خرداد در مسجد جامع و مجتمع فرهنگی امام محمدباقر(ع) قاسم آباد مشهد برگزار شد.

202/201

کد خبر: 649975

وب گردی

وب گردی