یک خیریه در سمنان اقدام به تاسیس مجتمع رفاهی خیریه ای کرده که عواید حاصل از آن به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست 3 تا 7 ساله برسد. 

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، خیرین استان سمنان نسبت به راه اندازی یک مجتمع خیریه ویژه دختران بی سرپرست و بد سرپرست اقدام کرده اند.

این مجتمع خیریه در 3 طبقه دایر شده است. یک طبقه آن به محل نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست 3 تا 7 سال تبدیل شده است. طبقه دیگر این ساختمان مهد قرآن است و طبقه سوم نیز تالار عروسی است. هر فردی که بخواهد این تالار را برای مراسم ازدواج خود انتخاب کند مشمول دریافت تخفیف شده و در کنار آن تمام پول حاصل از کرایه این تالار به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اختصاص می یابد.

مصطفی امینیان، نایب رئیس موسسه خیریه چهارده معصوم در رابطه با طرح اخیر خیرین استان سمنان گفت: خیرین استان سمنان با هدف کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اقدام به راه اندازی یک مجتمع خیریه فرهنگی و رفاهی کرده اند.

وی افزود: این مجموعه در زیر بنایی به مساحت 2 هزار و 440 متر مربع بنا شده و در حال حاضر 30 کودک بی سرپرست و بد سرپرست استان در یکی از طبقات آن نگهداری می شوند.

امینیان در خصوص اعتبار صرف شده برای ساخت این مجتمع اظهارکرد: 2 میلیارد و 900 میلیون تومان صرف ساخت این مجتمع شده که تمام آن از سوی خیرین استان سمنان تامین شده است.

وی با اشاره به طرح پیشنهاد راه اندازی تالار عروسی در مجتمع نگهداری از کودکان تصریح کرد: این پیشنهاد از سوی خیرین مطرح شد و با این کار علاوه بر کمک به جوانانی که قصد ازدواج دارند می توانیم اعتباراتی را برای نگهداری از مرکز و همچنین کودکان بی سرپرست حاضر در آن محل تامین کنیم.

۲۰۲۰

کد خبر: 650099

وب گردی

وب گردی