دستگیری عاملان آدم ربایی 260 میلیون تومانی/گروگان 28 ساله در کمتر از 48 ساعت آزاد شد

با تلاش پلیس شهرستان فردیس، فردی که توسط دو آدم ربا با انگیزه مالی ربوده شده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت آزاد و آدم ربایان دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سرهنگ ایوب احمدی گفت: با ارجاء پرونده شکایت خانواده ای از دادسرای عمومی انقلاب یکی از شهر های شرقی کشور مبنی بر به گروگان گرفته شدن فرزند ۲۸ ساله شان توسط فرد یا افرادی و درخواست مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان در قبال آزادی او، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران آگاهاین شهرستان قرار گرفت.

او افزود: طبق اظهارات خانواده فرد ربوده شده که در یکی از شهرهای شرقی کشور که محل تردد مسافران زیادی نیز هست، فرزندشان به صورت اتفاقی با یکی از همین مسافران در همان جلسه اول دیدارشان دوست شده و در خصوص مسائل مالی صحبت کرده و اینکه قصد شروع یک پروژه کاری بزرگ با سرمایه زیادی را دارد را مطرح می کند.

سرهنگ احمدی ادامه داد: آن شخص با شنیدن صحبت های فرد ربوده شده به او پیشنهاد می دهد به شهرستان فردیس واقع در استان البرز عزیمت کند تا با سرمایه گذاری در این شهر از سود بیشتری بهره مند شود؛ جوان ربوده شده بدون تحقیق و بررسی موضوع، راهی کرج می شود که به محض رسیدن به مقصد، تلفن همراه او خاموش و دیگر پاسخگوی تماس هایی که از طرف خانواده اش برقرار می شد، نبوده است.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی با شنیدن اظهارات خانواده فرد ربوده شده و مطالعه دقیق پرونده با بهره گیری از علوم و فنون پلیسی و تکنیک های نوین کشف جرم، بالاخره ردی از فرد گروگان گیر پیدا کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد:با تلاش شبانه روزی ماموران، محل اختفای فرد ربوده شده شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی یکی از متهمان دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد و تحویل خانواده اش شد.

سرهنگ احمدی گفت: با دستگیری این فرد، او به جرم خود اقرار و اعتراف کرد با هم‌دستی یکی از دوستان خود اقدام به این کار کرده اند که با راهنمایی های متهم اصلی، هم‌دست او نیز در اقدامی جداگانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را در مبارزه با بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه می کند، ادامه داد: با تلاش ماموران، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

20106

کد خبر: 650134

وب گردی

وب گردی