مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی: همایش ملی حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی شهریور برگزار می‌شود

مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد حقوقی واحدهای این دانشگاه را مناسب خواند و از برگزاری همایش سراسری و ملی حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل حقوقی دستگاه‌های اجرایی مستقل و وزارت‌خانه‌ها در شهریور سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، علیرضا مصدق، مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی درباره پرونده‌های حقوقی این دانشگاه گفت: دعاوی مختلفی علیه دانشگاه مطرح می‌شود و دانشگاه هم دعاوی زیادی علیه اشخاصی مطرح می‌کند بنابراین حجم پرونده‌ها از لحاظ تعداد و کمیت تغییری نمی‌کند.

او ادامه داد: خوشبختانه پرونده‌های حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی با پیگیری‌ها به لحاظ ریالی به نفع دانشگاه بوده است و امیدواریم در سال جاری تعداد پرونده‌ها و ارزش ریالی آنها را که تاثیر زیادی در گردش مالی و فعالیت‌ جاری واحدها دارد به حداقل برسانیم.

مدیر کل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی درباره مستندسازی املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مطابق مصوبه هیات امنای استانی یک نفر از اعضای کارگروه مستندسازی املاک دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها، مدیرکل دفتر حقوقی است. مقرر شده است در سال 95 مستندسازی استان‌هایی که هنوز کمیته مستندسازی ندارند یا نتایج‌شان هنوز منتهی به صدور سند مالکیت نشده است به اتمام برسد.

مصدق به عملکرد خوب حقوقی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: از یک سال گذشته تاکنون واحدها عملکرد بسیار مناسبی در زمینه مسائل حقوقی داشتند.

او درباره برنامه‌های سال جاری دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همه آیین‌نامه‌های انتظامی و استخدامی بازبینی می‌شود. آیین‌نامه انتظامی اعضای هیات علمی به‌زودی ابلاغ می‌شود و هم‌چنین آیین‌نامه دادرسی کارکنان هم در حال تدوین است.

مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: آیین‌نامه انضباطی دانشجویان هم ابلاغ شده و درحال اجراست. با هماهنگی معاون اداری و مالی نیز آیین‌نامه‌های استخدامی اعضای هیات علمی و کارکنان اصلاح و منتشر می‌شود. این آیین‌نامه بعد از تصویب هیات امنای مرکزی ابلاغ و اجرا خواهد شد.

مصدق در پایان از برگزاری همایش سراسری و ملی حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل حقوقی دستگاه‌های اجرایی مستقل و وزارت‌خانه‌ها در شهریور سال جاری خبر داد.

20101

کد خبر: 650261

وب گردی

وب گردی