چمران: نمایشگاه کتاب به وزارت ارشاد واگذار نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایشگاه کتاب به وزارت ارشاد واگذار نشده و تنها تفاهم نامه ای بین شهرداری و وزارت ارشاد منعقد شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، مهدی چمران در دویست شصت و چهارمین جلسه شورا در پاسخ به تذکر مختاباد عضو شورای شهر تهران مبنی بر عدم پاسخگویی شهرداری در خصوص واگذاری نمایشگاه کتاب به وزارت ارشاد، گفت: نمایشگاه کتاب به وزارت ارشاد واگذار نشده بلکه طی تفاهم نامه ای مقرر شده تا شهرداری از غرفه داران بابت برپایی غرفه هزینه ای دریافت نکند.

چمران با اشاره به جدیت هیات رئیسه شورا در پیگیری تذکرات اعضا،گفت: هر تذکر کتبی که از سوی اعضای شورا ارائه شود بدون هیچ رودربایستی پیگیری می شود. در این باره من حتی چندین بار پاسخهای ناقص و غیر شفاف شهرداری را عودت داده ام تا پاسخ صریح و روشن و مربوط به موضوع در رابطه با تذکرات اعضا ارسال شود.

او همچنین در ابتدای این جلسه به ذکر وقایع تاریخی هفته پرداخت و سخن خود را با گرامیداشت یاد شهدای 15 خرداد آغاز کرد و گفت: روز گذشته سال گشت قیام خونین 15 خرداد بود در سال 42 در 15 خرداد دژخیمان طاغوت حضرت امام (ره) را دستگیر کردند و مردم با شنیدن این خبر دست به تظاهرات زدند. رژیم شاهنشاهی نیز مردم تهران، قم، ورامین، پیشوا و دیگر شهر های اطراف تهران را به گلوله بست و حمام خون به راه انداخت.

20103

کد خبر: 650476

وب گردی

وب گردی