کشف 2 تن و 197 کیلو تریاک در سیستان/ 2باند بزرگ مواد مخدر در درگیری مسلحانه منهدم شد

فرمانده انتظامی استان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر در درگیری مسلحانه پلیس و کشف 2197 کیلو تریاک و دستگیری سه قاچاقچی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سردارحسین رحیمی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد افیونی یکی از مهمترین وظایف پلیسی است که به طور شبانه روزی در استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در نتیجه رصد و انجام اقدامات شبانه روزی پلیسی،مأموران انتظامی شهرستان سراوان،یک باند بزرگ را که با استفاده از چهار دستگاه خودرو سبک، قصد جابه جایی مقادیر زیادی مواد مخدر در منطقه «کوهک و گشت» را داشت شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: در این عملیات شبانه، پس از اینکه اعضای این باند مسلح با مأموران درگیر شدند، سه قاچاقچی مسلح به همراه یک قبضه سلاح دستگیر و مأموران با توقیف چهار دستگاه خودرو موفق به کشف یک تن و ۶۴۷ کیلو تریاک شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای یک عملیات دیگر خبر داد و گفت: در این عملیات شبانه مأموران انتظامی شهرستان مهرستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،یک باند دیگر از قاچاقچیان مسلح را که با استفاده از یک دستگاه خودرو تویوتا وانت در حال جا به جایی مواد مخدر در محور های فرعی بودند شناسایی کرده و پس از مدتی تعقیب و گریز پلیسی، اعضای این باند با به جا گذاشتن خودروی حامل ۵۵۰ کیلوگرم تریاک از محل متواری شدند.

20106

کد خبر: 650731

وب گردی

وب گردی