تجربه زمستان 22 هنرمند در تابستان گالری ایوان

مجموعه‌ای از آثار فیگوراتیو هنرمندان نقاش ایرانی در گالری ایوان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی گالری ایوان، این گالری در سومین نمایشگاه خود از روز جمعه (۲۱ خرداد) میزبان آثار جمعی از هنرمندان نقاش ایرانی است. در این نمایشگاه گروهی که "تجربه زمستان" نام دارد؛ بیش از 20 تابلوی نقاشی از هنرمندان نسل‌های مختلف به نمایش درمی‌آید.

زرتشت رحیمی، نمایشگاه‌گردان، در مورد نحوه شکل‌گیری این نمایشگاه می‌گوید: ایده ما پرداختن به موضوع انسان ایرانی در چهار دهه گذشته بود. بر همین اساس کار پژوهشی انجام دادیم تا ببینیم کدام یک از هنرمندان در این سالها به موضوع انسان پرداخته‌اند. به آتلیه آنها رفتیم و از آنها خواستیم کارهای شاخص خود را نشان دهند و در نهایت با همفکری آنها آثار نهایی را انتخاب کردیم.

رحیمی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آثار فیگوراتیو نقاشان پیشکسوت و جوان به نمایش درمی‌آید، گفت: بیش از طبقه‌بندی نسلی، کیفیت و اهمیت کار این افراد در هر دوره برایم مهم بوده است و یک ویژگی این نمایشگاه انتخاب آثاری از دوره‌های کاری مهم و تاثیرگزار هنرمندان است. انتخاب این کارهای آرشیوی فرصتی برای بازنگری در آثار هنرمندان را به مخاطب می‌دهد و ممکن است در نمایشگاه شاهد آثاری باشند که سالها دیده نشده است.

رزیتا شرف جهان، خسرو خسروی، فرشید ملکی، بهنام کامرانی، معصومه مظفری، شهره مهران، منوچهر معتبر، نصرت الله مسلمیان، افشین پیرهاشمی، محمد خلیلی، مهرداد محب علی، علی ذاکری، شهرام کریمی، نزار موسوی‌نیا، حسین خسروجردی، بهرنگ صمدزادگان، شنتیا ذاکرعاملی، سمیرا اسکندرفر، حامد صحیحی، احمد مرشدلو، مکرمه قنبری و داریوش قره‌زاد هنرمندانی هستند که آثار آنها در گالری ایوان به نمایش درمی‌آید.

گالری ایوان درصد متعلق به خود از محل فروش این آثار را به یکی از خیریه‌های معتبر اهدا خواهد کرد.

نمایشگاه گروهی تجربه زمستان از ۲۱ خرداد تا ۹ تیر ۱۳۹۵ در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است.

505502

کد خبر: 650782

وب گردی

وب گردی