توزیع 100 هزار سبدغذایی میان نیازمندان روزه‌دار از فردا

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به آغاز برنامه ملی همای رحمت در سراسر کشور،گفت: از فردا و همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان سبدهای غذایی میان نیازمندان تهرانی توزیع می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، فرح‌ناز رافع با بیان اینکه سیاست‌های حمایتی جمعیت هلال احمر در خصوص تامین امنیت غذایی اقشار محروم و کم برخوردار بویژه خانواده‌های بی‌سرپرست، بد سرپرست و زندانیان نیازمند، بیماران و زنان باردار محروم ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهرها و نقاط دورافتاده کشور انجام می‌شود،گفت: تا کنون با اخذ نظر متخصصان تغذیه، الگوی مناسب تغذیه ای برای این افراد تهیه شده است که منابع مورد نیاز تهیه آن از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمر تامین شده است.

او ادامه داد: طی روزهای ماه مبارک رمضان سبدهای غذایی ویژه مصرف یک ماه به صورت شبانه و با تاکید بر حفظ کرامت انسانی با تاسی به شیوه امیر مومنان حضرت علی (ع) در میان اقشار نیازمند که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص توزیع سبدهای حمایتی سازمان داوطلبان برای اقشار نیازمند و کم برخوردار، گفت: با اجرای برنامه ملی همای رحمت پیش بینی شده تا امسال اقشار محروم و نیازمندان بتوانند از 100 هزار سبد غذایی به همراه 5000 سفره مهربانی (افطار و احسان نیازمندان) در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

به نفع نیازمندان روزه‌دار، چای ایرانی بخرید

رافع به اجرای جشنواره 100 هزار لبخند ویژه فروش 100 هزار بسته چای به نفع نیازمندان در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار برای اجرای طرح یک روز کار داوطلبی، شرکت نیوشاتک به عنوان یکی از حامیان اجتماعی این سازمان اجرای این جشنواره را بر عهده گرفته است که این جشنواره از اقبال عمومی برخودار شده است.

او در خصوص نحوه مشارکت در جشنواره 100 هزار لبخند، افزود: مردم مشارکت کننده در این طرح، تعداد مشخص اهدایی خود را از انبار نیوشاتک از طریق سایت خود دریافت خواهند کرد. علاوه بر محصول هر خیر به تعداد بسته‌های خریداری کرده برچسب پلمب با کد سریال مشخص دریافت می‌کند و تا پایان مدت زمان جشنواره موظف به بازگرداندن بسته ها با برچسب اهدایی به سازمان داوطلبان است.

بنابراعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، بسته‌های اهدایی در حضور خیّر با برچسب ویژه (غیرقابل فروش) با کد سریال مشخص پلمب شده و رسید کد سریال تحویل خیّر می‌شود. این شماره رسید پس از تحویل بسته به سازمان داوطلبان در سایت مربوط به جشنواره اعلام می شود و فرد اهدا کننده می‌تواند از صحت پروژه و اهدای بسته اطمینان حاصل کند.

او رسالت این جشنواره را نشاندن لبخند بر لب 100 هزار خانواده مرتبط با سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به بهانه میزبانی چای در سفره‌های سحر و افطار ماه مبارک رمضان بیان کرد و گفت: این جشنواره تا روز عید سعید فطر ادامه دارد.

20103

کد خبر: 650844

وب گردی

وب گردی