جشن عموهای  فیتیله ای در ماه رمضان

عموهای فیتیله‌ای در ماه مبارک رمضان با " جشن فرشته ها" به استقبال بچه‌ها می‌آیند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا آقایی تهیه کننده برنامه " جشن فرشته‌ها " گفت: هر شب در فضایی باز و در منطقه فرهنگی پارک هرندی میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده های آن‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه مبارک و شادی است افزود: ما می‌خواهیم به بچه‌ها این پیام را بدهیم که ماه رمضان بجز بخشی که مناسبت مذهبی دارد ماهی پر از شادی و برکت است و به همین دلیل هر شب ساعت 22 تا 24 شب، "جشن فرشته‌ها" را برگزار می‌کنیم و روز بعد، ساعت 16:20 از شبکه یک پخش می‌شود.
در این برنامه که از روز سه شنبه 18 خرداد ماه، اولین قسمت آن پخش می‌شود علاوه بر عموهای فیتیله‌ای هنرمندان بخش کودک و نوجوان هم در این برنامه هنرنمایی می‌کنند.
معرفی کودکان و نوجوانان توانمند و برگزیده در بخش های مختلف هنری، علمی، ورزشی و ... از جمله بخش های "جشن فرشته‌ها" است که با هدف ایجاد حس اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری در مخاطبان که خانواده ها و فرزندان آن‌ها هستند، انجام می شود.
تهیه کننده برنامه "جشن فرشته‌ها" افزود: این برنامه که درگروه اجتماعی شبکه یک تهیه شده است و در ایام ماه مبارک رمضان هر روز به مدت 55 دقیقه از شبکه یک پخش می شود، دارای بخش هایی همچون بخش فیتیله محبت است که در آن عموهای فیتیله ای هر بار میهمان یکی از فرزندان شهدا، کودکان کار و ... می‌شوند.

505502

کد خبر: 650850

وب گردی

وب گردی