بارداشت مردی که با هک کردن گوشی همسرش برای او پیام های تهدید آمیز می فرستاد

زن جوان تصورش را نمی‌کرد فردی که گوشی او را هک کرده و مدام برایش پیام‌های تهدیدآمیز می‌فرستاد شوهرش بوده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از همشهری، این زن که مدتی بود پیام‌های عجیب و غریب و تهدید آمیز دریافت می‌کرد، وقتی مطمئن شد که فرد ناشناسی گوشی او را هک کرده و از این طریق به تمامی اطلاعات و چت‌های تلگرامی او دست پیدا کرده است، راهی پلیس فتای مشهد شد و از مأموران برای شناسایی هکر گوشی‌اش کمک خواست.

با شکایت این زن تحقیقات پلیس آغاز شد و آنها در بررسی‌های تخصصی توانستند هکر گوشی زن جوان را شناسایی کنند. او کسی نبود جز شوهر این زن که مخفیانه گوشی همسرش را برداشته و توانسته بود با هک کردن تلگرام او، یک نسخه از آن را روی لپ‌تاپ خود نصب کرده و از این طریق چت‌های تلگرامی همسرش را کنترل کند.

این مرد پس از حضور در اداره پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل در یک پروژه سرمایه‌گذاری کردم اما به جای اینکه سود کنم، با ضرر زیادی روبه‌رو شدم طوری که مجبور شدم برای پاس کردن چک‌هایی که داده بودم، چند شیفت کار کنم و وقتی به خانه می‌رسیدم، کاملا خسته بودم.

او ادامه داد: هر شب که از سر کار به خانه برمی‌گشتم، می‌دیدم که همسرم با گوشی‌اش سرگرم است. هر وقت می‌پرسیدم چه‌کار می‌کند می‌گفت که با دوستانش در تلگرام چت می‌کند. با این حال احساس می‌کردم که رفتارش نسبت به من سرد شده است و از همان زمان بود که به او مشکوک شدم.

در نهایت تصمیم گرفتم برای اینکه از کارهای همسرم سردرآورم، تلگرامش را هک و یک نسخه از آن را روی لپ‌تاپم نصب کنم. مخفیانه این کار را انجام دادم و او را زیرنظر گرفتم و متوجه شدم که در گروه‌هایی که دوستان و همکارانش عضو هستند فعالیت دارد. پس از آن برای اینکه بیشتر به من توجه کند، گاهی برایش پیام‌های تهدیدآمیز می‌فرستادم تا بی‌خیال تلگرام شود و به من توجه کند اما او شکایت کرد و رازم فاش شد.

اظهارات این مرد در حالی بیان می‌شد که همسرش که از این ماجرا شوکه شده بود حاضر نشد رضایت دهد و گفت که می‌خواهد دادگاه به شکایتش رسیدگی کند. به گفته سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی، با صدور قرار قانونی برای مرد جوان، این پرونده برای تحقیقات نهایی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

20106

کد خبر: 651067

وب گردی

وب گردی