وضعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد سبزوار بررسی شد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از برگزاری نشست دوره‌ای این ستاد در سالن کنفرانس مجتمع دانشگاهی این واحد خبر داد.

دکتر علی‌اکبر جنّت‌آبادی با اشاره به اهداف تشکیل و فعالیت ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: این نشست‌ها با حضور هیأت‌رئیسه‌ی دانشگاه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از اعضاء هیأت‌علمی واحد سبزوار به‌منظور بررسی آخرین وضعیت دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

او با اشاره به حضور بیش از 500 دانشجوی شاهد و ایثارگر در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترای دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: بررسی وضعیت تحصیلی و شهریه‌ی دانشجویان شاهد و ایثارگر، هماهنگی برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اردو، توزیع بُن کتاب و بلیط مجتمع‌های تفریحی، بررسی آیین‌نامه‌ی جدید خدمات شاهد و ایثارگر مصوبه‌ی مجلس شورای اسلامی و قرائت گزارش استادان مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر، از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و مورد تبادل نظر قرار گفت.

دکتر جنّت‌آبادی گفت: دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار می‌توانند در طول دوران تحصیل خود از خدماتی همچون تخفیف شهریه‌، کلاس‌های تقویتی با راهنمایی استادان مشاور، شرکت در اُردوها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه‌ای و کشوری بهره‌مند شوند.

20104

کد خبر: 651084

وب گردی

وب گردی