فعال شدن بن‌کارت‌های بانک صادرات از اوایل تیر ماه

نیکنام حسین‌پور از فعال شدن کارت‌های بانک صادرات روی دستگاه های کارت‌خوان ناشران و کتاب‌فروشان از اوایل تیرماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسین‌پور (مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) از برگزاری جلسه با مسئولان بانک صادرات و شرکت شاپرک(شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شرکت شاپرک در حال پالایش اطلاعات و استانداردسازی کارت‌ها بود، برگزاری این جلسه با تاخیر انجام شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد از اوایل تیرماه کلیه کارت‌های بانک صادرات که برای اهالی قلم و شرکت‌ها و نهادهای مختلف صادر شده است، بر روی دستگاه‌های کارت‌خوان دفاتر ناشران و کتابفروشان قابل خواندن باشد.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به تغییر بانک عامل معاونت امور فرهنگی، تمامی دانشجویانی هم که در سال‌های گذشته برای دریافت بن کارت خرید کتاب اقدام کرده‌اند اما موفق به استفاده از آن نشده‌اند، نیز می‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات نسبت به دریافت حق مشارکت خود اقدام کنند.

پیش از این هم اعلام شده بود دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب و اساتیدی که از بن‌کارت‌های خود در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب استفاده نکرده‌اند یا مبلغی را به عنوان باقی مانده در بن کارت خود دارند، می‌توانند از بیست و نهم خرداد ماه با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر نسبت به دریافت پول خود اقدام کنند. این بن‌کارت‌ها از طریق همه دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر و دستگاه‌های کارتخوان متصل به شبکه شتاب نیز قابل استفاده است. البته لازم به ذکر است که دارندگان کارت‌ها فقط می‌توانند سهم مشارکت خود را دریافت کنند.

505502

کد خبر: 651131

وب گردی

وب گردی