ناصرامانی :حسابرسی‌ها با تو بمیری من بمیرم اصلاح نشد/فروشگاه شهروند به فروش نرفته است

معاون شهردار تهران با بیان اینکه در برخی از گزارش‌ ها حسابرسی‌ها با تو بمیری من بمیرم اصلاح نشده است، گفت: حسابرسان بارها اعلام کردند که به دلیل قانع کننده بودن پاسخهای شهرداری آن‌ها برخی از بندها را حبس کرده اند .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در دویست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به صحبت‌های رحمت الله حافظی اظهار داشت: حداقل ایشان به حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داری از الفاظی که مناسب مدیریت شهری نیست استفاده نمی‌کردند.

او با بیان اینکه تلفیق صورت‌های مالی سال 1395 ارتباطی به تاراج شهر ندارد افزود: گزارش تلفیق صورت های مالی نیازی به بررسی و تصویب درشورا ندارد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه در برخی از گزارش‌ ها حسابرسی‌ها با تو بمیری من بمیرم اصلاح نشده است گفت: حسابرسان بارها اعلام کردند که به دلیل قانع کننده بودن پاسخهای شهرداری آن‌ها برخی از بندها را حبس کرده اند .

او با تاکید براینکه 90 درصد از ایرادات شکلی است، گفت: بحث بزرگ و فاجعه آمیزی در خصوص حسابرسی رخ نداده به همین دلیل نباید مسائل را با یکدیگر ترکیب کنیم.

او با بیان اینکه امروز برای اولین بار تفریق بودجه سال 94 در خرداد ماه 95 ارائه شده است، تاکید کرد:‌ بدون تردید این موضوع در تاریخ بلدیه شورا اتفاق نیفتاده است.

او ادامه داد: باید تاکید کنم که گزارش حسابرسی شهرداری تهران را به سازمان بازرسی کل کشور تحویل داده‌ایم به همین منظور بهتر است که در خصوص مباحث مالی منطقی و دقیق تر موضوعات را مطرح کنیم.

امانی با تاکید بر اینکه فروشگاه شهروند به فروش نرفته است، گفت: ‌اگر قرار باشد این فروشگاه زنجیره ای را به فروش برسانیم، لایحه آن را به شورا تقدیم خواهیم کرد.

20106

کد خبر: 651202

وب گردی

وب گردی