فرید ذاکر: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نگران بدهکاری شهریه در فصل امتحان‌ها نباشند

مدیر کل اداره تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی همه بسیج هستند تا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای تحصیل خود هیچ مشکلی نداشته باشند.

فرید ذاکر در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به تسهیلات مالی دانشگاه برای دانشجویان در ایام امتحانات گفت: دانشجویانی که نتوانسته اند شهریه خود را پرداخت کنند و در ایام امتحانات بدهکاری شهریه دارند نگران حضور در جلسات امتحانی نباشند. دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویانی که بدهکاری شهریه دارند یا نتوانسته اند شهریه خود را به موقع پرداخت کنند، تسهیلاتی ارائه داده است.

او ادامه داد: به تمامی صندوق های رفاه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده تا حداکثر همکاری لازم را با این دانشجویان انجام دهد تا در فصل امتحانات مشکلی برای دانشجویان ایجاد نشود.

مدیر کل اداره تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بدهی دانشجویان به دو نوع است، گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یا بدهی شهریه دارند یا نتوانسته اند بدهی خود را با صندوق رفاه دانشگاه تصویه کنند. بدهی که به صندوق رفاه تعلق دارد عملا بخشی از شهریه دانشجو است. دانشجویانی که نتوانسته اند در وقت مقرر شهریه خود را به دانشگاه پرداخت کنند از سوی دانشگاه به صندوق رفاه معرفی شده اند تا از تسهیلات صندوق رفاه بهره مند شود.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای خود اعلام کرده است پرونده دانشجویانی که شهریه خود را به موقع پرداخت نکرده اند و شهریه خود را تقسیط کرده اند به سرعت بررسی کنند تا چنانچه به کمک مالی نیازمند باشند از منابع صندوق رفاه پول شهریه آنها تامین و تسهیل شود.

ذاکر در پایان گفت: آن چیزی که مهم است این است که در دانشگاه آزاد اسلامی همه بسیج هستند تا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای تحصیل خود هیچ مشکلی نداشته باشند.

20104

کد خبر: 651287

وب گردی

وب گردی