اجرای برنامه افزایش سرمایه "وبصادر از سال آینده/ اهداف پیش روی بانک صادرات

همزمان با هفتمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات ایران در بازار سرمایه زنگ آغاز معاملات روز جاری بورس با حضورجمعی از متولیان بازار سرمایه و اصحاب رسانه، توسط مدیر عامل بانک صادرات نواخته شد.

بر اساس ایسکانیوز، در این مراسم که برخی از اعضای هیات مدیره بانک صادرات و مقامات مسئول شرکت بورس حضور داشتند زنگ آغاز معاملات توسط اسماعیل لله گانی، مدیر عامل بانک صادرات ایران نواخته شد و پس از آن مدیر عامل "وبصادر" به ایراد سخن در خصوص وضعیت بانک ها و برنامه های آتی بانک ها در راستای توسعه و پیشرفت پرداخت.

لله گانی به عرضه بسته های سیاست اقتصادی در بانک ها اشاره کرد و در خصوص اهداف آتی بانک صادرات ایران اظهار داشت: مرکز مشاوره مالی در بانک تاسیس می شود و این بانک در حال نزدیک شدن به استانداردهای آی اف آر اس است.

علاوه بر این، کارت های اعتباری و تضمین در جهت افزایش میزان تولیدات داخلی و ارتقای حساب کارکنان براساس رویه های علمی و میزان عملکرد در تحقق اهداف صادر می شود و برنامه سه ساله استراتژیک در سال راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: این بانک به طور قطع می تواند سود برآوردی برای سال مالی ۹۵ را محقق سازد و نگاه آن خصوصی سازی در بانک، توسعه بخش های اقتصادی و واحدهای تولیدی و نیزتسهیلات به خریداران واحدهای تولیدی می باشد.

مدیر عامل بانک صادرات ایران در پاسخ به این سوال که آیا "وبصادر" برنامه ای جهت اجرای برنامه افزایش سرمایه در نظر دارد؟ ابراز داشت: اجرای برنامه افزایش سرمایه بانک در سال۹۵ محتمل نخواهد بود وبه طور قطع برای سال ۹۶ انجام می شود.

لله گانی در خاتمه گفت: درصد مطلبات بانک صادرات پرداخت شده و مابقی در دست پیگیری است

و به نظر می رسد مابقی بانک ها نیز جهت نزدیک شدن به استانداردهایifrs می بایست اجرای برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار خود قرار دهند.

در پایان این گزارش می افزاید: این خبر در حال تکمیل می باشد و متن کامل آن طی دقایق آتی منتشر خواهد شد.

401/601

کد خبر: 651372

وب گردی

وب گردی