تغییر در زمان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

عضو کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: تغییری در زمان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر شانزدهم به وجود نیامده است.

به گزارش ایسکانیوز، یدالله سلیمانی در این باره که غلامرضا بهروان اعلام کرده فصل نقل و انتقالات هفتم شهریور سال جاری به پایان می رسد اظهار داشت: طبق مصوبه مربوط به فصل نقل و انتقالات لیگ برتر شانزدهم باشگاه ها می توانند از تاریخ 25 خرداد لغایت 15 شهریور به مدت 84 روز فعالیت نقل و انتقالاتی داشته باشند. این مصوبه مدتی پیش اعلام شده و همچنان به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: بر این اساس مدت زمان فصل نقل و انتقالات به گونه ای در نظر گرفته شده که باشگاه ها تا 40 روز پس از شروع لیگ هم بتوانند بسته به نیاز تیم شان در پست های مختلف بازیکنان خود را تغییر داده یا نیروی جدید جذب کنند.

این مقام مسئول در این باره گفت: الگوی سازمان لیگ و کمیته نقل و انتقالات برای تعیین چنین شرایطی که برای اولین بار است در تاریخ لیگ برتر اجرایی می شود الگوی فیفا بوده و از این پس هم به همین شکل اجرا خواهد شد. در این برنامه ریزی جدید بازیکنان داخلی و خارجی در یک زمان مشخص می توانند به تیم های مدنظرشان منتقل شوند و تفاوتی از این حیث بین آن ها قائل نشده ایم. فقط بازیکنان خارجی آزاد محدودیت زمانی برای نقل و انتقالات نخواهند داشت.

604/601

کد خبر: 651410

وب گردی

وب گردی