درمان رایگان بیماران محله هرندی در بیمارستان‌های پایتخت

شهردار منطقه 12 تهران با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین شهرداری و وزارت بهداشت گفت: براساس این تفاهم نامه بیماران محله هرندی می‌توانند با ارایه معرفی‌نامه در تمام بیمارستان‌های شهر تهران مورد معاینه و درمان رایگان قرار گیرند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، عابد ملکی با بیان اینکه بیمارانی که نیازمند باشند از سوی شهرداری تهران به بیمارستان های سطح شهر ارجاع داده می شوند، گفت: وزارت بهداشت در بحث بیماران محله هرندی اعلام آمادگی کرده تا در مواردی که افراد، نیازمند کمک بیشتری بوده و در سطح 2 و 3 درمانی باشند، آنها را در اولویت قرار دهد.

او درخصوص بیمارانی که نیاز به انتقال به مراکز تخصصی داشته باشند، افزود: بخشی از این افراد را وزارتخانه پوشش می‌دهد و بخش های دیگر درمانی با امضای تفاهم نامه‌ای با تمامی بیمارستان‌ها، در ازای خدماتی همچون فضای سبز بیمارستانی که شهرداری تهران آن را به بیمارستان‌ها ارایه می‌دهد، بیمارانی که نیازمند خدمات تکمیلی هستند را پذیرش می‌کنند.

بنا بر اعلام سایت شهرنوشت، شهردار منطقه 12 با بیان اینکه در مجموعه محله هرندی بیماران بلوک بندی شده‌اند، گفت: بلوک قالی‌شوها در اولویت هستند و بیشترین حجم آسیب‌های اجتماعی و مشکلات جسمی و سلامتی را در این بلوک داریم. در پرسشگری‌های خانه به خانه و اسکن یک یکم این بیماران مشخص شده‌اند. به عنوان نمونه اگر بیماری مشکل معلولیت یا دیابت دارد، بر اساس این گزارش به وزارت بهداشت ارجاع داده شده می‌شود.

20103

کد خبر: 651425

وب گردی

وب گردی