دیدار دانشگاهیان واحد آستانه‌اشرفیه با خانواده شهید مدافع حرم

رئیس و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه با خانواده پاسدار مدافع حرم، شهید جمال رضی دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار پدر شهید جمال رضی از شخصیت برجسته این شهید گرانقدر و علاقه ایشان به اهل بیت(ع) سخن گفت و پس از آن همسر شهید به بیان فرازهایی از زندگی مشترک خود با شهید و ضرورت آشنایی با زندگی شهدا و حفظ ارتباط با آثار معنوی شهیدان به منظور رسیدن به زندگی سالم در دنیا و عاقبت به‌خیری پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه نیز در این دیدار گفت: شهدا مسیر سعادت ورستگاری را با نثار خون خویش نمایان ساختند و در عصر حاکمیت جهالت مدرن، اسلام را از غربت درآوردند و همچون امام بزرگوار سبب حیات دوباره اسلام شدند.

دکتر مظاهر زمانی با توجه به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری که فرموده بودند: «اگر شهدای مدافع حرم نبودند اثری از حرم اهل بیت(ع) نبود»، گفت: شهدای مدافع حرم نیز دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) را رسالت بزرگ زندگی خویش دانستند و با رفتن خود، ماندگاری اسلام ناب محمدی را به مدد امدادهای الهی فراهم ساختند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه با تأکید بر اینکه شهدا معشوق الهی خود را مشتاق خویش کردند تا به لقاءالله پیوستند، گفت: شهدا ستارگانی هستند که مسیر رسیدن به رستگاری و حیات طیبه را برای همه آزادگان جهان ترسیم کردند.

این دیدار با همراهی رئیس بنیاد شهید و تنی چند از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور، هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه و با حضور ارزشمند پدر، مادر، همسر و فرزندان شهید جمال رضی انجام شد.

شهید جمال رضی در آستانه نوروز 95 در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید و از او دو فرزند پسر 6 ساله و یک‌ونیم ساله به یادگار مانده است.

20104

کد خبر: 651439

وب گردی

وب گردی