واحد دهاقان، میزبان کارگاه آموزشی «هدایت تحصیلی» مشاوران مقطع متوسطه 8 شهرستان

با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره آموزش و پرورش دهاقان، کارگاه آموزشی «هدایت تحصیلی» ویژه مشاوران مقطع متوسطه شهرستان‌های دهاقان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، جرقویه علیا، جرقویه سفلی، جلگه و بن‌رود به میزبانی واحد دهاقان و در محل سالن اجلاس کتابخانه مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر احمدرضا یلمه‌ها، رئیس واحد دهاقان در آیین افتتاح کارگاه آموزشی «هدایت تحصیلی» گفت: این واحد با جمعیت دانشجویی بالغ بر چهار هزار دانشجو، 400 دانشجوی دکتری تخصصی و بیش از دو هزار‌ و‌ 500 دانشجوی تحصیلات تکمیلی، بیش از 90 رشته تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی، برخوردار از برخی رشته‌های انحصاری ویژه واحد دهاقان در دانشگاه آزاد اسلامی، حدود یکصد هزار جلد کتاب، دو هزار و پانصد پایان‌نامه دفاع شده در مقاطع ارشد و دکتری، یکصد‌ و‌ هفتاد نفر عضو هیأت علمی تمام‌وقت، نیمه‌وقت و مدعو، تحول بزرگی را در ارتقا و اعتلای سطح آموزشی شهرستان، استان و کشور به‌وجود آورده است.

او گفت: واحد دهاقان که اکنون قطب رشته‌های جامعه‌شناسی و مدیریت کشور محسوب می‌شود، دارای پتانسیل، قابلیت‌ها و توانایی‌های بالقوه و بالفعلی است که می‌تواند برای هر جوینده علم، دانش و فرهنگ، چشم‌انداز و هدف بسیار مناسبی برای ادامه تحصیل در گروه‌های آموزشی پزشکی، علوم‌انسانی و فنی‌ و‌ مهندسی باشد. سابقه بیش از ربع قرن فعالیت علمی، آموزشی و فرهنگی این واحد دانشگاهی، خود شاهدی بر این مدعاست.

رئیس واحد دهاقان گفت: یکی از افتخارات این جانب، عضویت در کادر اجرایی و هیأت‌ علمی این واحد دانشگاهی است، زیرا قابلیت‌ها و پتانسیل‌هایی را که در این دانشگاه به وضوح رویت کردم، باعث ترغیب هرچه بیشتر من برای عضویت در این واحد دانشگاهی شد.

در پایان این کارگاه، مشاوران تحصیلی مدارس از قابلیت‌ها و توانایی‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی واحد دهاقان بازدید کردند.

20104

کد خبر: 651462

وب گردی

وب گردی