حادثه سوختن دو کودک در حریق یک دستگاه وانت/علت حادثه حریق وانت آریسان در محور آرادان - سرخه اعلام شد

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا علت تامه حادثه حریق یک دستگاه وانت آریسان در محور آرادان - سرخه استان سمنان را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانبوز و به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی پلیس راهور ناجا، سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به حادثه سوختن دو کودک در حریق یک دستگاه وانت آریسان در محور آرادان - سرخه استان سمنان در روز دوشنبه گفت: در پی این حادثه تیمی ویژه از کارشناسان پلیس‌راه استان سمنان جزئیات حادثه را مورد بررسی قرار دادند.

او افزود: بر این اساس علت تامه تصادف بروز نقص فنی حادث و بریدن پلوس چرخ عقب سمت راست به دلیل نقص ایمنی قطعه از جانب شرکت سازنده خودرو حسب تبصره سه ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: نتیجه این بررسی امروز مشخص و به مراجع انتظامی و قضایی جهت سیر مراحل قانونی اعلام شد.

بنا بر این گزارش، حوالی ساعت یک بامداد دوشنبه در کیلومتر ۴۹ محور آرادان - سرخه استان سمنان یک دستگاه وانت آریسان مدل ۹۴ چرخ عقب سمت راستش به دلیل شکستگی پلوس در می‌رود.

در پی این حادثه بخش زیرین خودرو شامل فنر و کرپی با آسفالت برخورد می‌کند و پس از ۴۰ متر کشیدگی بر روی آسفالت و ایجاد اصطکاک و جرقه‌های متعدد سرانجام باک خودرو دچار حریق شده و در مدت کوتاهی منفجر می‌شود و خودرو در آتش به طور کامل می‌سوزد.

این حادثه در حالی رخ می‌دهد که راننده و همسرش در جلو وانت و پسر پنج ساله و دختر سه ساله‌شان در بخش عقب وانت نشسته بودند که متاسفانه شدت حریق این حادثه به حدی بوده است که راننده و همسرش موفق به نجات فرزندانشان نمی‌شوند و هر دو آنها در داخل کابین وانت زنده می‌سوزند.

105105

کد خبر: 651530

وب گردی

وب گردی