دادگاه عاملان آزار و اذیت زن توریست هفته آینده برگزار می‎شود/ آخرین وضعیت پرونده قاتل ستایش قریشی

سرپرست دادگاه کیفری یک تهران گفت: جلسه رسیدگی به پرونده عاملان آزار و اذیت به یک زن توریست احتمالا هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان محسن افتخاری با اشاره به آخرین وضعیت پرونده آزار و اذیت یک زن توریست گفت: احتمالا در هفته آینده جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار خواهد شد.

سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران پیش از این در گفت‌وگو با میزان از تجدید جلسه دادگاه عاملان آزار و اذیت به زن توریست به دلیل عدم حضور وکیل خبر داده بود.

غلامحسین اسماعیلی در 31 شهریور ماه طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری میزان از ارجاع این پرونده به دادگاه کیفری یک خبر داد و گفت: پرونده در دادگاه کیفری یک در دست بررسی است و اینکه آیا تجاوز رخ داده است یا خیر، به نظریه پزشکی قانونی بستگی دارد و دادگاه این موضوع را رسیدگی و حکم قطعی را اعلام می‌کند.

افتخاری همچنین در ارتباط با آخرین وضعیت روند رسیدگی به پرونده قاتل ستایش قریشی گفت: تاکنون دو جلسه رسیدگی به صورت غیرعلنی در رابطه با این پرونده در شعبه 7 دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شده است و زمان جلسه بعدی دادگاه در حال حاضر مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری میزان، 23 فروردین ماه بود که گزارشی مبنی بر وقوع قتل یک دختر بچه شش ساله افغان در روستای خیرآباد ورامین تحویل مراجع قضایی شد، گزارش حاکی از آن بود که ستایش قریشی که به گفته پدر او روز یکشنبه ۲۲ فروردین برای خرید بستنی از منزل خارج شده، دیگر به خانه بازنگشته است.

105105

کد خبر: 651583

وب گردی

وب گردی