اساسنامه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بازنگری شد

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از بازنگری اساسنامه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خبر داد و گفت: ماموریت های حوزه و سیاست های مدیریتی، تعلیم و تربیت و ارکان تربیتی به اساسنامه جدید اضافه شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی با اشاره به بازنگری اساسنامه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت : این اساسنامه در شورای راهبردی حوزه علوم اسلامی بازنگری شد.

وی ادامه داد: در اساسنامه جدید علاوه برابعاد حقوقی و ساختاری که وجود دارد، ماموریت حوزه و سیاست های مدیریتی، سیاست های تعلیم و تربیت و ارکان تربیتی حوزه به اساسنامه اضافه شد.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان ادامه داد: منظور از ارکان تربیتی، شخصیت استاد و راهنما است که به عنوان یک مجتعهد در حوزه حضور داشته و برصحت فرایند تربیتی حوزه نظارت دارد.

وی افزود: در مراکز حوزه در سطح کشور عنوان «مربی» و «هسته تربیتی» وجود دارد که به اساسنامه جدید اضافه شد همچنین بیش از۵۰۰ گروه جهادی علمی و فرهنگی توسط دانشجویان حوزه به صورت خودجوش فعال هستند که تعریف این گروه ها به اساسنامه اضافه شد.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت: تشکیل کانون دانش آموختگان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان نیز به اساسنامه جدید اضافه شد.

20104

کد خبر: 651693

وب گردی

وب گردی