گردهمایی هنرمندان جشنواره بین المللی روبان قرمز

مراسم گردهمایی هنرمندان پدیدآورنده آثار جشنواره بین المللی روبان قرمز در محل گالری پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی روبان قرمز، در این گردهمایی که شب گذشته ( چهارشنبه شب ) برگزار شد، نمایندگانی از برگزارکنندگان جشنواره (مؤسسه پیام آوران همیاری) و حامیان جشنواره (مدیر کشوری برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه بیماری ایدز در ایران) و جمعی از فعالان مبارزه با HIV، در جمع صمیمی هنرمندان حضور یافتند.
این جشنواره از بهمن ماه سال گذشته کار خود را در سه بخش کارگاه، مسابقه ی داخلی و مدعوین بین المللی با دریافت بیش از 600 اثر از کشور های هلند، مجارستان، لهستان، فرانسه، آمریکا، یونان، مکزیک، ایتالیا، کره جنوبی، روسیه، چین، اکوادور، عراق، سوییس، قرقیزستان و ایران آغاز به کار کرد.
انتخاب آثار و داوری این رویداد را الکساندرا فالدین (روسیه)، مایکل ایوا (آمریکا)، بیونگ ایل سونگ(کره جنوبی)، المر سوسا(مکزیک)، کریستوفر اسکات(اکوادور)، اونیش امین الهی (ایران) و محمد اردلانی (ایران) در بخش فنی گرافیک و در بخش علمی برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه بیماری ایدزUNAIDS، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران، موسسه کاهش آسیب پیام آوران همیاری، شهریار پارسه به عنوان هنرمند فعال در زمینه HIV/AIDS و گروهی از افرادی که به نوعی با ویروس HIV زندگی می کنند، بر عهده داشتند که آثاری را برای حضور در نمایشگاه برگزیدند.
در بخش بین المللی نیز آثار هنرمندان مطرحی همچون فین نیگارد، آرماندو میلانی، پیتر بانکوو، وو ژونگقو، فرانسیسکو مازنگا، لخ مایوفسکی، فنگ شاو، لویس یانز، لی لا اسکاناوی، صابرینا اوبرهلزر و رنتا تاگلی به چشم می خورد.
این نمایشگاه تا روز یکشنبه 23 خرداد ماه همه روزه برپاست و از هنرمندان و هنردوستان دعوت می شود ضمن بازدید از نمایشگاه در انتخاب برنده تابلو 'جایزه ویژه جشنواره از نگاه بازدیدگان' شرکت کنند.

505

کد خبر: 651704

وب گردی

وب گردی