ابراهیم حاتمی کیا به دیدن «انحصار ورثه» نشست

محمد علی شعبانی که پنج سال مشغول پژوهش و تولید فیلم مستند سینمایی «انحصار ورثه» است از ابراهیم حاتمی‌کیا دعوت کرد تا به تماشای نسخه راف کات فیلمش بنشیند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مستند سینمایی «انحصار ورثه» ، ابراهیم حاتمی‌کیا روز چهارشنبه ١٩ خردادماه به تماشای نسخه راف کات مستند سینمایی «انحصار ورثه» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد علی شعبانی نشست.

در این نشست که ٢ ساعت به طول انجامید، حاتمی کیا ضمن گفتگو با محمدعلی شعبانی تهیه کننده و کارگردان این مستند سینمایی، سکوت ٢٣ ساله اش درباره شهید مرتضی آوینی را شکست.

شعبانی برنده سیمرغ پژوهش جشنواره ٣٣ برای مستند «سمفونی استیضاح» درباره این دیدار بیان کرد: کسی از صحبت ها و اسرار مگویی که حاتمی کیا در این دیدار بیان کرده است خبر ندارد و ترجیح می دهم از صحبت های وی در «انحصار ورثه» رونمایی کنم تا برای اولین بار در این مستند سینمایی روایت شود.

وی در پایان ضمن بیان اینکه این روزها در حال تدوین و انجام مراحل فنی پس از تولید «انحصار ورثه» است، گفت: امیدوارم روزی برسد که بتوانیم ظرفیت ها و نقد پذیری مان را افزایش دهیم تا مستندی همانند «سمفونی استیضاح» که توانسته است در جشنواره ٣٣ فجر سیمرغ پژوهش را از آن خود کند به جای آنکه در کشوی میز بماند، اکران شود.

در خلاصه این مستند سینمایی آمده است: آیا آوینی همراه نوشته‌های پیش از انقلابش دانشش را هم سوزاند؟ یافته‌ها و تجربیاتش را چطور؟

در این مستند ابراهیم حاتمی کیا، کیومرث‌پور احمد، بهروز افخمی، مسعود فراستی، امید روحانی، مرتضی شعبانی و چهره‌هایی دیگر جلوی دوربین رفته‌اند.

عوامل تولید «انحصار ورثه» عبارتند از: تهیه‌کننده، کارگردان: محمدعلی شعبانی، فیلمبردار: میثم ریاحی و مهدی آزادی، صدا: مهدی سرمدی، مدیر تولید: مجید نیکیخت، محقق: محمدعلی شعبانی و شیما عالی، نور‌پرداز: سیدرضی حسینی، مشاور رسانه‌ای: وحید محمدحسینی.

505

کد خبر: 651750

وب گردی

وب گردی