نمایش «کافه لومیر» در سینما تک موزه هنرهای معاصر

فیلم «کافه لومیر» به کارگردانی هو شیائوشین یکشنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۱۷ به زبان اصلی در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران ، فیلم «کافه لومیر» محصول سال ۲۰۰۳ (تایوان – ژاپن) پنجمین فیلم از بخش «یک فیلمساز یک نگاه» است که مروری بر سینمای هو شیائوشین دارد. این فیلم یکشنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۱۷ به مدت ۱۰۳ دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

«کافه لومیر» اولین فیلمی بود که هوشیائوشین را جایی دور از سرزمین مادری‌اش تایوان در پشت دوربین می‌نشاند. این بار توکیو به مرکز تصویر کشیده می‌شد تا با احضار فیلم‌هایی از یاسوجیرو ازو، فیلمساز محبوبش در بزرگداشت صدمین سالگرد تولدش و به دعوت کمپانی «شوچیکو» نمایشگر تجربه‌ای شود که به زبان جیم. هوبرمن همچون وارونه‌سازی آن فیلم‌ها است: از شکل انداختن درام خانوادگی ازو و مرکزیت‌ بخشیدن به آنچه او در زمان‌های مرده در پاساژها و البته در جزییاتِ قاب‌ها انجام می‌داد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده برنامه نمایش فیلم، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران، واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند.

505

کد خبر: 651751

وب گردی

وب گردی