رونمایی از دو شاهکار 2016 موتورولا: موتو زد و موتو زد فورس/تصاویر

موتورولا سرانجام دو گوشی پرچم‌دار 2016 خود را در مراسمی ویژه در سان‌فرانسیسکو رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرآنلاین، دو گوشی Moto Z و Moto Z Force از فناوری موسوم به MotoMods پیروی می‌کنند. این فناوری اجازه اتصال لوازم جانبی ساخته‌شده به گوشی را از طریق مغناطیس 16 پین تعبیه‌شده در پشت‌گوشی فراهم می‌کند.

اما در مورد موتو زد باید بگوییم شاهد یک گوشی ظریف 5.2 میلیمتری با بدنه آلومینیوم مخصوص هستیم که در ساخت هواپیما از آن استفاده می‌شود. نمایشگر آن 5.5 اینچی از نوع QHD AMOLED است و پردازنده اسنپ دراگون 820 با 4 گیگ رم/حافظه موقت و 32 یا 64 گیگ حافظه داخلی روی آن نصب‌شده است.

دوربین 13 مگاپیکسلی یا اتوفوکوس لیزری و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با لنز واید-انگل را در موتو زد مشاهده می‌کنیم که حسگر اثرانگشت با بدنه مقاوم به آب داشته و باتری 2600 میلی‌آمپری آن در 15 دقیقه به‌اندازه 8 ساعت مکالمه شارژ می‌شود.

اتصال یو اس بی تایپ سی نیز دارد و اندروید 6.0.1 روی آن نصب‌شده است.

اما در مورد موتو زد فورس باید گفته شود که ضخامت گوشی 6.99 میلی‌متر تعریف‌شده و دلیل آن باتری 3500 میلی‌آمپری نصب‌شده روی آن است. دوربین 21 مگاپیکسلی آن فوق‌العاده خوب است که جک هدفون حذف‌شده و به‌جای آن آداپتور یو اس بی تایپ سی به هدفون به‌صورت لوازم جانبی در دسترس خواهد بود.

گوشی‌ها اختصاصی اپراتور امریکایی ورایزون هستند که از پاییز در جهان به‌صورت بدون قفل فروخته خواهد شد.

20101

کد خبر: 651834

وب گردی

وب گردی