اصرار نمایندگان بر ریاست «عارف» در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

منتخب مردم تهران از اصرار بسیاری از نمایندگان برای ریاست عارف در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران گفت: فراکسیون امید ریاست 6 الی7 کمیسیون تخصصی مجلس را برعهده می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به میانگین نمایندگان متخصص در فراکسیون امید، انتظار این است که اعضای این فراکسیون بتوانند کمیسیون‌های مهمی را در مجلس هدایت کنند.

اصرار بر ریاست «عارف»

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده شده است آقای عارف قصد ندارند برای ریاست کمیسیونی نامزد شوند، به نظر شما این گونه اظهارات صحت دارد و یا خیر؟ بیان داشت: چنین قصدی صحت ندارد.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از نمایندگان اصرار دارند که آقای عارف ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات را برعهده بگیرد و این احتمال زیاد است که نامزد ریاست این کمیسیون باشد.

وی درباره احتمال ریاست محمدرضا عارف بر مرکز پژوهش های مجلس گفت: حضور عارف جایگاه مرکز پژوهش‌های مجلس را ارتقاء می‌دهد.

وکیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تمایل هیئت رئیسه مجلس آیا بر ریاست عارف و یا ابقاء جلالی در مرکز پژوهش‌های مجلس است، تأکید کرد: این موضوع باید در یک فرایند تعاملی حل و فصل شود، بنابراین رقابتی در این بین دیده نمی‌شود.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار نیست جلالی و عارف برای سمت ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس رقابتی باهم داشته باشند چرا که آقای دکتر عارف رئیس فهرست امیدی است که جلالی عضو آن فهرست بوده، بنابراین نه در شأن آقای عارف است که بخواهد رقابت کند و نه آقای جلالی این اجازه را به خود می‌دهد که با آقای عارف رقابتی داشته باشد.

وکیلی ادامه داد: معتقدم هیئت رئیسه مجلس مسئله ریاست در مرکز پژوهش‌های مجلس را دریک فضای دوستانه و تعاملی حل و فصل خواهد کرد.

202

کد خبر: 651845

وب گردی

وب گردی