کشف یک تن و 344 کیلو مواد افیونی درسیستان/2باند توزیع کننده مواد افیونی منهدم شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:در درگیری مسلحانه ماموران پلیس با سوداگران مرگ،دو باند بزرگ توزیع کننده مواد افیونی منهدم و یک تن و 344 کیلو مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی، سردارحسین رحیمی افزود: مبارزه شبانه روزی با قاچاق مواد مخدر و مقابله با باندهای بزرگ و بین المللی توزیع کننده مواد افیونی با توجه به موقعیت خاص استان یکی از اولویت های مهم پلیس سیستان و بلوچستان است.
او ادامه داد: در راستای تلاش شبانه روزی، مأموران انتظامی شهرستان خاش با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهای تیزرو و کوهستانی، اقدام به جابجایی مواد مخدر از نوار مرزی به داخل کشور می کردند،شناسایی کردند.
رحیمی تاکید کرد: مأموران پس از پایش های فنی یک ماهه،سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ با مشاهده مأموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به حدود 40 دقیقه درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مسلح گفت: در این عملیات ،ماموران ضمن دستگیری دو قاچاقچی و توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا،600 کیلو تریاک ، 108 کیلو هروئین و 42 کیلو حشیش را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ دیگر توزیع کننده مواد مخدر در جنوب استان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان مهرستان با اشراف اطلاعاتی، یک دستگاه خودرو تویوتا متعلق به این باند را شب گذشته در محور ' سوران- مهرستان ' شناسایی کرده که قاچاقچیان با مشاهده مأموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.
رحیمی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه، ماموران پلیس ،ضمن به هلاکت رساندن یک قاچاقچی مسلح، یک دستگاه خودرو تویوتا حامل 594 کیلو تریاک را به همراه یک قبضه سلاح جنگی توقیف کردند.
او تاکید کرد: نیروی انتظامی با حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور با تمام توان و قدرت با قاچاقچیان مسلح و مخلان امنیت عمومی مبارزه می کند.

20106

کد خبر: 651931

وب گردی

وب گردی