دانشگاه آزاد اسلامی، ایران را در حوزه تولید علم و دانش بیمه کرده است

رئیس واحد فیروزکوه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با پیگیری سیاستهای مقام معظم رهبری و با درایت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و مدیریت دکتر میرزاده با تمام همت و قوا در حال رشد و تعالی است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس واحد فیروزکوه، به عنوان سخنران پیش ازخطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شجره طیبه ای است که با هدیه پربرکت امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و امروز کشور را درخصوص تولید علم و دانش بیمه کرده است.

وی گفت : این دانشگاه مردمی که با پیشنهاد آیت اله هاشمی رفسنجانی و حمایت مقام معظم رهبری که درآن زمان رئیس جمهور بودند پایه گذاری گردیده امروز ضمن تامین نیاز های کشور در بخش علمی ، فرهنگی و اقتصادی و تولید علم و فن آوری مانع خروج ارز و فرار مغزها شده است و توانسته ضمن تربیت نیروی متخصص برای کشور ، فرهنگ اسلام انقلابی را در جامعه توسعه ببخشد.

رستمی دانشگاه آزاد اسلامی را کم حاشیه ترین دانشگاه کشور دانست و گفت: در فضایی که در دانشگاه های کشور انواع تنش های سیاسی وجود دارد، این دانشگاه مردمی همواره در مسیرو جهت تعیین شده توسط مقام معظم رهبری حرکت کرده است.

رئیس واحد فیروزکوه ادامه داد: در جلسه ابتدای سال که با ریاست هیات امنای دانشگاه ، حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی داشته اند ایشان نیز تاکید بر این موضوع داشتند که با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای حقیقی اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، دانشگاه آزاد اسلامی باید پیش قدم بوده و اجرای فرمان معظم له در تمامی ارکان دانشگاه آزاد اسلامی محقق شود.

دکتر رستمی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای ارزنده واحد فیروزکوه اشاره کردند و گفتند : الحمداله در طی دوسال اخیر حرکت های بسیار خوبی در زمینه رشد رشته های تحصیلی در مقطع دکتری ، کارشناسی ارشد و کارشناسی برداشته شده است و الان بیش از 110 رشته در مقاطع مختلف دایر است.

وی توجه به شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی ایده های علمی مثل تولید تجاری دستگاه کاهنده مصرف برق و اجرای طرح های ماندگار فرهنگی مثل جشنواره فیلم دانشجویی سنگررا از دیگر اقدامات قابل توجه واحد فیروزکوه درطی سالیان اخیر دانست.

درپایان نیز دکتر رستمی از همه مردم شریف فیروزکوه خواست که بدون توجه به شایعات و شیطنت های دشمنان ناآگاه به توسعه این دانشگاه مردمی کمک کنند تا بیش از پیش بتواند به اهداف عالیه تظام مقدس جمهوری اسلامی کند.

20101

کد خبر: 652030

وب گردی

وب گردی