توصیه های رتبه ۴۵ آزمون دکتری به دانشجویان

دانشجوی مرودشتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد که رتبه یک آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آباده فارس را به دست آورده است و رتبه 45 آزمون دکتری را دارد، وظیفه اصلی دانشجویان را درس خواندن می‌داند. او علاوه به درس خواندن به موسیقی و خوانندگی علاقه دارد و در عرصه هنر هم موفق بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، بیژن رزمخواه، دانشجوی مرودشتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، روزهای اخیر و در مناسبت‌های مختلف و برگزاری جشن‌های گوناگون در این دانشگاه با اجرای آهنگ‌های خود، رونق‌بخش بیشتر این مراسم بود.

او به‌تازگی رتبه 45 کنکور دکتری علوم صنایع غذایی را به دست آورده و رتبه یک آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آباده از استان فارس را نیز کسب کرده است.

در ادامه گفت و گوی ایسکانیوز با رزمخواه را خواهید می خوانید.

* از چه زمانی به هنر علاقه‌مند شدید و چند سال است در عرصه خوانندگی فعالیت دارید؟

- از دوران کودکی به هنر علاقه‌مند بودم اما پدر و مادرم مخالف آن بودند و همیشه توصیه به فراگیری درس و دانش داشتند. مدت دو سال است که به صورت حرفه‌ای پا در عرصه خوانندگی گذاشته‌ام.

* آیا هنوز هم خانواده مخالف فعالیتت در این عرصه هستند و در کل فعالیت‌های موازی به درس خواندن لطمه‌ای می‌زند؟

- نه، اوایل فکر می‌کردند که هنر مانعی برای درس خواندن است اما امروز موافق هستند چراکه یکی از دلایل موفقیت من هم همین علاقه‌مندی به هنر بوده است. در مورد سوال دوم هم باید عرض کنم، هنر چاشنی کار است، هنر مقوله‌ای است که با احساسات ارتباط تنگاتنگ دارد و باید دانشجویان مرزبندی بین فعالیت‌های جانبی و علمی را درست ترسیم کنند و یکی را فدای دیگری نکنند تا طعم موفقیت در هر دو را بچشند.

* باخبر شدیم در مقطع دکتری علوم صنایع غذایی پذیرفته شده‌ای در مورد درس و موفقیت خود بگویید.

- بله رتبه 45 دکتری علوم صنایع غذایی را به دست آوردم، همین‌طور رتبه یک آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آباده از استان فارس را هم کسب کردم که به لطف خدا از مهر 95 کار تدریس خود را نیز آغاز خواهم کرد.

*چه توصیه‌ای به دانشجویانی که برخی هدف اصلی خود را که همان تحصیل و کسب علم است، گم می‌کنند، دارید؟

- بله؛ وظیفه اصلی ما دانشجویان درس خواندن است هرچند بعضی از وقت‌ها مشکلات مانع و سد رسیدن به هدف‌هایمان می‌شود اما مرد باید همیشه در وسط میدان باشد و مقابل مشکلات بایستد، رقابت با مشکلات یعنی زندگی.

* و حرف آخر....

- از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد که فرصت متبلور شدن خواسته چندین ساله‌ام را فراهم کردند، تشکر می‌کنم. مسئولان دانشگاه بودند که با حمایت و پشتیبانی من، راه ورود برای اجرا در شبکه استانی و تنظیم آلبومی با نام مزد اشک را فراهم کردند که تا چندی دیگر به بازار خواهد آمد.

از بیژن رزمخواه دانشجوی کارشناسی ارشد علوم و صنایع غذایی آهنگ‌هایی به نام بارون عشق در وصف شهدا، گل نرگس در وصف آقا امام زمان(عج) و آهنگ برگرد در وصف مادر شهیدی که انتظار فرزندش را می‌کشد، پخش شده است

20101

کد خبر: 652061

وب گردی

وب گردی