آغاز فصل جدید روابط دانشگاه آزاد اسلامی با آموزش‌ و پرورش استان همدان

نشست مشترک مدیران مقاطع متوسطه شهر همدان با هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌منظور آشنایی و تعامل هرچه بهتر این دو نهاد آموزشی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست که در فضای صمیمی و دوستانه‌ای برگزار شد، ابتدا میهمانان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری در استان همدان با حضور در سالن شهید عباس پور دانشکده هنر و معماری واحد همدان مستمع سخنان سعید جامه بزرگی رئیس واحد همدان و بهروز مهری معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش استان همدان بودند.

سپس نسرین کرمی کبیر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان راجع به ذهن زیبا و مهندسی فکر برای مدیران مقاطع متوسطه مدارس شهر همدان سخن گفت.

حضور در یادمان شهدا گمنام تدفین شده در صحن دانشگاه آزاد اسلامی همدان و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، سرآغاز تور دانشگاه گردی مدیران مدارس شهر همدان بود.

بازدید از مرکز رشد شهید احمدی روشن دانشگاه و آشنایی با محصولات تجاری‌سازی شده این مرکز ازجمله «ماد پاک»، «نانو پودر مس»، «خودروی زائر بر آدرپانا» و..... هم مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

حضور در سالن تیراندازی و زورخانه شهدای گمنام واحد، بازدید از زمین چمن و سالن ورزشی امام علی (ع) با ظرفیت 3 هزار نفر، سالن پوریای ولی و زمین تنیس استاندارد این مجموعه برنامه بعدی بازدید بود.

بازدید از مجتمع 5000 متری آزمایشگاه ابن‌سینا و معرفی بخش‌های مختلف این آزمایشگاه برنامه بعدی این تور دانشگاه‌گردی بود.

حضور در خوابگاه‌های سوئیتی حضرت زینب (س) با ظرفیت 1200 نفر و بازدید از میهمان سرای فدک از برنامه‌های بعدی بازدید مدیران مدارس متوسط شهر همدان در دانشگاه آزاد اسلامی را تشکیل می‌داد.

بازدید از کارگاه‌های عمران، مکانیک، برق و ماشین‌ابزار برنامه‌ی دیگری بود که مورد استقبال و موجب شگفتی مدیران در این بازدید شد.

حضور در موزه منحصربه‌فرد آمادای دانشگاه به‌عنوان آخرین بازدید این میهمانی 4 ساعته بود و به قول یکی از مدیران خستگی را با دیدن این‌همه ذوق و سلیقه از تن همه بیرون کرد.

20101

کد خبر: 652257

وب گردی

وب گردی