کلاس‌های آموزشی مقابله با مواد مخدر در خوابگاه واحد شاهرود

دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در طی چند جلسه با مواد مخدر و آثار سوء آن آشنا شدند.

به گزارش ایسکانیوز، با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شاهرود و در راستای پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر و روان‌گردان و شناخت دقیق‌تر دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های این دانشگاه، طی 4 جلسه کارشناسان رودررو با دانشجویان موارد منفی و این آثار سوء را به آنان گوشزد کردند و آموزش‌های لازم داده شد.

در این جلسات دانشجویان با نقاط ورود به دام‌های اعتیاد در خانواده آشنا شدند و با پخش فیلم‌هایی آموزشی، قربانی‌های دام‌های اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و سنتی و روان‌گردان‌ها را دیدند.

در جلسات یادشده کارشناسان نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در حوزه مواد مخدر به سؤالات و ابهامات دانشجویان در زمینه‌هایمختلف مواد مخدر و اعتیاد به این مواد پاسخ دادند که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت و همچنین انواع مواد مخدر برای آشنایی بیشتر مخاطبان به آنان نمایش داده شد.

با توجه به شیوع مواد مخدر در بین قشر جوان و به‌خصوص دانشجویان و درخواست‌های مکرر آنان، در بازه‌های زمانی مشخصاین‌گونه کارگاه‌ها در خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار می‌شود.

20101

کد خبر: 652400

وب گردی

وب گردی