احسان علیخانی به اعتراض کارن همایونفر واکنش نشان داد/این یک تذکر حرفه ای است

احسان علیخانی در برنامه ماه عسل گفت: ما در بسیاری از گفتگوهای برنامه به عنوان زیر صدا از آثار همایونفر استفاده کرده ایم و او یک تذکر بسیار حرفه ای در نهایت ادب و محبت به من داشت

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته صفحات مجازی و خبرگزاری ها شاهد اعتراض کارن همایونفر به برنامه ماه عسل اجرای احسان علیخانی بودند که از پخش آهنگ های ساخته او بدون نام بردن از او گلایه داشت.

این انتقاد باعث شد احسان علیخانی شب گذشته در ابتدای برنامه به این نکته همایونفر اشاره کند. او گفت: کارن همایونفر یکی از دوستان عزیز من در سینما و تلویزیون است و ما نمی توانیم، بشماریم که موسیقی متن چه تعداد فیلم سینمایی و سریال توسط او تنظیم و ساخته شده است. ما در بسیاری از گفتگوهای برنامه به عنوان زیر صدا از آثار همایونفر استفاده کرده ایم و او یک تذکر بسیار حرفه ای در نهایت ادب و محبت به من داشت. من هم از او سپاسگزارم و از او برای استفاده از این موسیقی ها اجازه می گیرم.

عای خانی همچنین گفت: ساخت موسیقی خوب و حرفه ای اصلا ساده نیست وگرنه امروزه تولید موسیقی کار ساده ای شده است. بعضی از دوستان ما آنقدر خوب روی درام و قصه، موسیقی خلق می کنند که شما حیفتان می آید از آن موسیقی استفاده نکنید. من دوست داشتم از این برنامه به همایونفر به دلیل محبتی که به ما دارد عرض ادب و همچنین سپاسگزاری کنم.

502502

کد خبر: 652435

وب گردی

وب گردی