پاداش المپیکی کادر فنی والیبال از سوی شاهرخ شهنازی پرداخت شد

والیبال از سوی شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک پاداش نقدی کادر فنی والیبال کشورمان در پی کسب سهمیه المپیک ریو در مراسم تجلیل از بلند قامتان ورزش کشورمان در سالن همایش های صدا و سیما پرداخت شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال عصر روز گذشته با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان،شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی،مناف هاشمی،شعبانی بهار معاونان وزیر ورزش، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و جمعی دیگر از مسئولان،پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور از رشته های مختلف بخاطر صعود به المپیک در سالن همایش های صدا و سمیا برگزار شد.
تیم ملی والیبال کشورمان که در بدو ورود به تهران پاداش 140 میلیون تومانی بازیکنان خود را از سوی رئیس کمیته ملی المپیک دریافت کرده بود، در مراسم شب گذشته از سوی شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک چک پاداش نقدی 120 میلیون تومانی کادر فنی تیم ملی والیبال به داورزنی رئیس فدراسیون والیبال اهدا گردید.
دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات مسئولین فدراسیون،کادر فنی وملی پوشان والیبال ابراز داشت:موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان در رقابتهای جهانی ژاپن و راهیابی به المپیک بعد از حدود نیم قرن،برگ زرین دیگری برای ورزش کشورمان محسوب می شود که تا سالهای سال در خاطر مردم عزیز خواهد ماند.
شهنازی ادامه داد:به همین منظور در این مراسم حضور یافته تا ضمن قدرشناسی از زحمات این عزیزان و دست مریزاد گفتن به دست اندرکاران امر همانطور که قول داده بودیم بعد از اهدا پاداش نقدی ملی پوشان در فرودگاه ، پاداش نقدی مربیان عزیز را نیز اهدا کرده و برای آنها در بازیهای المپیک ریو آرزوی موفقیت و سربلندی کنیم.
در این مراسم ابتدا محمدرصا داورزنی رییس فدراسیون والیبال شرح کوتاهی از فعالیت های این فدراسیون در 10 سال گذشته ارائه کرد. در ادامه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز با قدردانی از عملکرد تیم ملی والیبال این پیروزی ها را حاصل فعالیت مستمر و عملکرد خوب مجموعه والیبال کشور دانست.
در پایان از خانواده شهید مدافع حرم محرم ترک نیز با حضور تمامی اعضای تیم ملی والیبال و همچنین مسئولان حاضر در سالن قدردانی شد.
مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی بانوان و زهره میرسپاسی نایب رییس بانوان در کنار افرادی چون علی پروین، خوردبین ، عابدزاده و جمعی دیگر از مسئولان ورزش کشور در این مراسم حضور داشتند.

607/602

کد خبر: 652497

وب گردی

وب گردی