رسیدگی خارج از نوبت  به پرونده سیاه شرور معروف کرمان

دادستان رودبارجنوب  از رسیدگی ویژه وخارج از نوبت به پرونده شرور مسلح "آریا جاویدان" در شهرستان رودبار جنوب خبر داد وگفت: پرونده این شرور وهمدستانش در شعبه اول بازپرسی رودبار جنوب درحال رسیدگی است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان سهراب سالاری دادستان رودبار جنوب ازرسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شرور مسلح «آریا جاویدان » خبرداد و گفت: متهم شرارت‌های متعددی از قبیل قتل،آدم ربائی در شهرستانهای ریگان-نرماشیر-رودبارجنوب در پرونده سیاه خود دارد.

این مقام قضائی گفت:در درگیری‌های چندماه گذشته مامورین اداره اطلاعات با این شرور دو تن از همدستان وی به هلاکت رسیده و شش گروگان نیز آزاد شده بودند.

او خطاب به افراد مسلح هشدار داد:با زمین گذاشتن سلاح های خود و تحویل به مراجعه قضائی و انتظامی به دامن قانون پناه آورده تا از رافت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار شوند در غیر این صورت در فاصله زمانی نچندان دور درچنگال قانون گرفتار خواهند شد.

سرانجام با دستور قضائی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب و با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان سحرگاه جمعه 21خرداد به شرارت های متعدد این شرور پایان داده شد و متهم در چنگال قانون گرفتار شد.

گفتنی است اخبار تکمیلی در خصوص صدور حکم این شرور و همدستانش به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

105105

کد خبر: 652590

وب گردی

وب گردی