پرونده پرسپولیسی شدن ترابی به طور کامل بسته شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان سایپا  گفتند که به عنوان جوان اول تیم به ترابی نیاز دارند.

به گزارش ایسکانیوز، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره ورودی و خروجی های این باشگاه اظهار داشت: سوشا مکانی، قدیمی پور، محسن زاده، کفشگری، نورمحمدی، بنگر، حاتمی و جری بن سون در فصل پیش رو همراه ما نخواهند بود. ساسان انصاری، وحیدامیری، درویش زاده، احسان علوان زاده و بیرانوند هم به ما پیوسته اند. انشا.. از فردا که فصل نقل و انتقالات رسمی شروع می شود این قراردادها در فدراسیون نهایی می شود.

وی درباره جذب مهدی ترابی خاطرنشان کرد: با تمام تلاشی که شد و مذاکراتی که طاهری و مسئول نقل و انتقالات انجام دادند؛ مسئولان سایپا گفتند که به عنوان جوان اول تیم به ترابی نیاز دارند. ترابی دیروز به باشگاه سایپا رفت و با این تیم خواهد ماند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب مهرداد محمدی بیان داشت: مهرداد محمدی در معرض انتخاب برای تیم ملی هست. می خواهد به جایی برود که زیاد بازی کند. حضور و یا عدم حضور این بازیکن نیاز به زمان و ارزیابی دارد. در سمت چپ هم ترافیک وجود دارد. تا یکی دو روز آینده همه چیز نهایی می شود.

خمارلو در پایان درباره جدایی مهدی طارمی گفت: وکیل طارمی سه، چهار روز بعد از پایان لیگ گفت که قطعا او از ایران خواهد رفت. در جریان نقل و انتقال او نیستیم. تا به الان چیزی نشنیدم که قطعی شده باشد. برای ماندن در پرسپولیس هم با ما مذاکره ای نداشته است. طارمی گفته که فقط در ایران بازی می کند اما طبق گفته وکیلش خارج از ایران به فوتبالش ادامه می دهد.

604/601

کد خبر: 652691

وب گردی

وب گردی