اجرای آثار همایون خرم با صدای وحید تاج

کنسرت ارکستر ملی مهر به رهبری ناصر ایزدی و خوانندگی وحید تاج با اجرای آثاری از همایون خرّم در تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر ایزدی (آهنگساز و رهبر ارکستر ملی مهر) گفت: پس از اجرای ارکستر ملی مهر در مراسم اختتامیه جشنواره نوای خرّم، که با استقبال گسترده علاقه مندان به موسیقی ایرانی و آهنگ‌های جاودانه استاد همایون خرّم روبرو شد، تصمیم گرفته شد با همکاری خانواده استاد همایون خرّم و حمایت مؤسسه فرهنگی هنری رادنواندیش در سالگرد تولد ایشان (۹ تیر) کنسرت دیگری توسط ارکستر ملی مهر و با اجرای آهنگهایی از این هنرمند بزرگ برگزار شود اما به دلیل هم زمانی با ماه رمضان اجرای این کنسرت به ۲۲ و ۲۳ تیرماه موکول شد.

وی افزود: در این کنسرت که تمرینات آن از مدتی قبل آغاز شده، ده اثر از شاخص‌ترین و خاطره انگیزترین ساخته‌های استاد خرّم توسط ارکستر مهر با خوانندگی وحید تاج اجرا می‌شود.ایزدی گفت: یکی دیگر از قسمت‌های این کنسرت اجرای یکی از آثار این استاد برجسته با پیانوی بردیا صدرنوری و ویولن حامد ابراهیمی همراه با خوانندگی وحید تاج خواهد بود.

این آهنگساز اظهار داشت: ارکستر مهر از معدود ارکسترهایی است که سالیان سال بدون هیچگونه حمایت و پشتیبانی دولتی به اجرای برنامه می‌پردازد. تمامی این دوستان، هنرمندان جوان، توانا و با اخلاقی هستند که تنها به دلیل عشق به هنر موسیقی و مهر و دوستی در این ارکستر به فعالیت مشغول هستند و موفق شده‌اند ارکستر را تبدیل به یکی از بهترین ارکسترهای ایرانی تبدیل کنند.

ناصر ایزدی در مورد فعالیت‌های آینده این ارکستر نیز گفت: در آذر ماه نیز کنسرت دیگری برگزار خواهیم نمود که کلیه آهنگ‌های آن از ساخته‌های خودم است.

502502

کد خبر: 652727

وب گردی

وب گردی